Mave smerter
Fra : oSVALD

Dato : 27-07-03 22:01

Hejsa jeg er en pige på 17, jeg forsøger at følge vægt konsulenternes kur
(går ikke til kontrol ved dem, forsøger selv inden jeg starter) men hver
gang jeg har spist(middag og aften sjældent morgen), får jeg mavekramper,
mere eller mindre voldsomme, nogle gange bliver jeg svimmel og føler at jeg
skal besvime, men man kan ikke se det på mig (der er i hvertfald ingen der
kommentere om jeg er bleg eller noget) og jeg er heller aldrig besvimet....
er der nogen af jer der ved hvad der kan være galt?
Knus

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-07-03 22:10

oSVALD wrote:
> [...]
> (der er i hvertfald ingen der kommentere om jeg er bleg eller noget)
> og jeg er heller aldrig besvimet.... er der nogen af jer der ved hvad

mit umiddelbare bud er at du drikker for lidt, så dine tarme ikke kan
bearbejde alle grøntsagerne ordentligt... det sammenholdt med at du nok ikke
er vant til de store mængder grøntsager.....

hvor meget drikker du om dagen?

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk