hjælp :)
Fra : Christof

Dato : 27-07-03 21:43

Hej Ng

Idag regnede det hele dagen, og så kom jeg til at tænke på en gammel sang
som jeg simpelthen ikke kan huske. Den er fra engang i 90`erne, og blev vist
vist meget dengang. I videoen er der nogle langhårede hippie typer der løber
rundt ude på en mark, og synger noget med "Rain". Ifølge min sparsomme
hukommelse om videoen er der børn med i den, og den er meget farverig, og så
er den meget glad. Håber i kan hjælpe og hvis ik så forstår jeg det godt

Mvh
Christian

Fra : Christian Muus

Dato : 27-07-03 21:48

"Christof" <christof@yahoo.dk> wrote in message
> [...]

> er den meget glad. Håber i kan hjælpe og hvis ik så forstår jeg det godt

Blind Melon - "No Rain"

Fra : Christof

Dato : 27-07-03 21:56

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message