tennisalbuer
Fra : bk

Dato : 27-07-03 06:45

nogen som har gode råd til 2 kroniske tennisalbuer m.h.t smerterne?

Fra : Lene

Dato : 28-07-03 08:27

> nogen som har gode råd til 2 kroniske tennisalbuer m.h.t smerterne?

Ja, hos mig virkede det godt med "Udo's choice" som er et blandingsprodukt
af gode olier. Samtidig tog jeg Venustorn/djævleklo. Jeg havde 2
nederdrægtige tennisalbuer. Er fortsat med Udos choice, 1 spsk. om dagen, og
også Djævleklo fordi mit også er gået hen og blevet kronisk.
Med de 2 naturlige tilskud klarer jeg den fint.
MVH Lene

Fra : Janne

Dato : 28-07-03 17:36

bk <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev:
>nogen som har gode råd til 2 kroniske tennisalbuer m.h.t
smerterne?

Efter en sygemelding på 7 uger, mange besøg hos kiropraktor og
fysioterapeut, og ca. 6000 kr. fattigere, fik jeg Ibumetin 600mg.
De kræver en recept da det er et gigtmiddel, men det var det
ENESTE der hjalp. I starten 3 om dagen så ned til 2 og så 1. Du må
helst ikke have en svag mave da de er stærke, de får musklen til
at slappe af, og øger dermed blodtilførslen til området.I dag
tager jeg måske en hveranden måned, hvis jeg kan mærke at albuen
begynder at smerte. De er også kanon til andre muskelskader, hvor
man har overbelastet et område. Men husk : det er ikke bolcher.
janne

Fra : innerpeace

Dato : 28-07-03 19:51

"bk" skrev d. 27-07-03 06:45 dette indlæg :
> nogen som har gode råd til 2 kroniske tennisalbuer m.h.t smerterne?
> Ja jeg har gode resultater med Bowtechbehandling.
Hilsen Sus

http://www.kandu.dk/