php date/set locale
Fra : M.

Dato : 27-07-03 15:15

Hej

Jeg har lidt bøvl med subject.
Jeg skulle gerne have scriptet "oversat" til dansk,
men jeg har efterhånden prøvet alverdens kombinationer,
og nu rækker mine begrænsede kundskaber ikke ret meget længere.
Jeg har været på php.net, og har studeret date, samt set locale funktionen,
men med meget begrænset held.
Scriptet ligger her:

http://www.bootroom.dk/jcal/index.php
http://www.bootroom.dk/jcal/jcal.txt

1) hvad og hvor ændre/tilføjer jeg for at få danske dage & måneder?
2) hvad gør jeg for at få kalenderen til at starte med mandag?

Serveren er konfiguret således (hvis det kan være en hjælp?):
http://www.bootroom.dk/phpinfo.php

På forhånd tak.

Mugge

--

mugge.lfc@elvis.dk

http://www.thebootroom.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 27-07-03 19:36

> Jeg har lidt bøvl med subject.

Så se på strftime() funktionen, den er god til netop det.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : M.

Dato : 27-07-03 20:54

> Så se på strftime() funktionen, den er god til netop det.
>
> mvh
>
> Jesper Brunholm

Det hjælper mig deværre ikke videre.

Mugge