Sort sol slangecharmør
Fra : Staalanden

Dato : 03-04-01 13:20

Hejsa
Jeg er nødt til at komme af med galden.
Musikken er det bedste danske musik i meget meget lang tid.
Den er ganske enkelt fremragende.
MEN 37 minutter på en cd!!! Det er f.......i underkanten.
Hellere kvalitet end kvantitet, men 37 min er vist bundrekord!!

Fra : KASPER

Dato : 03-04-01 14:00

"Staalanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message
> [...]
> MEN 37 minutter på en cd!!! Det er f.......i underkanten.
> Hellere kvalitet end kvantitet, men 37 min er vist bundrekord!!

Enig. Den er liiiige kortfattet nok. Men hellere det, end at der var
proppet to numre på, der ikke passede ind, bare for at fylde.

Hvorfor de ikke har smidt 'Ghost Rider' på pladen, ved jeg ikke. Den
ville med sine 25 minutter fylde godt :)

--
KASPER

Fra : Staalanden

Dato : 03-04-01 14:42

On Tue, 3 Apr 2001 14:59:43 +0200, "KASPER" <kd42@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Hvorfor de ikke har smidt 'Ghost Rider' på pladen, ved jeg ikke. Den
>ville med sine 25 minutter fylde godt :)
Jep men jeg ville sjældent høre nummeret færdigt

Fra : KASPER

Dato : 03-04-01 17:07

> Jep men jeg ville sjældent høre nummeret færdigt

Hæ hæ, det kan der være noget om.

--
KASPER

Fra : bonko

Dato : 03-04-01 17:18

NIX - snakecharmer er ikke bundrekord hvad tid angår - den rekord findes på
"Flow my firetear" med ca. 31 minutter.....
bonko

Fra : N/A

Dato : 03-04-01 17:29

Fra : KASPER

Dato : 03-04-01 17:29

"Bo Kamstrup" <bka@webman.dk> wrote in message
> PS. Nu jer er i gang med at spille kloge Åge, så vil jeg ikke undlade
at
> korrekse din oversættelse af titlen. Der burde stå slangetæmmer.

En undersættelse er ofte sjovere end end oversættelse... :)

--
KASPER

Fra : Staalanden

Dato : 03-04-01 17:58

On Tue, 3 Apr 2001 18:29:16 +0200, "KASPER" <kd42@hotmail.com> wrote:

>"Bo Kamstrup" <bka@webman.dk> wrote in message
>at
>
>En undersættelse er ofte sjovere end end oversættelse... :)
Øøhh.........
Jep du har completely ret

Fra : Wonderboy

Dato : 04-04-01 01:58

Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en
> [...]
> MEN 37 minutter på en cd!!! Det er f.......i underkanten.
> Hellere kvalitet end kvantitet, men 37 min er vist bundrekord!!

Flow My Firetear & Glamourpuss var vist heller ikke så forfærdeligt lange,
var de?
Ihvertfald ikke førstnævnte.....

Fra : Staalanden

Dato : 04-04-01 14:36

On Wed, 4 Apr 2001 02:57:34 +0200, "Wonderboy" <not@for.you> wrote:

>Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en
>
>Flow My Firetear & Glamourpuss var vist heller ikke så forfærdeligt lange,
>var de?
>Ihvertfald ikke førstnævnte.....
I har fuldstandig ret: 31 og 40 min.
Gud ved om det er et princip de har?
Anyway kvalitet frem for kvantitet

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 04-04-01 20:30

"Staalanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message
> MEN 37 minutter på en cd!!! Det er f.......i underkanten.
> Hellere kvalitet end kvantitet, men 37 min er vist bundrekord!!

Er det ikke fordi deres albums skal kunne være på en vinyl plade?

Morten Bock Sørensen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-04-01 21:13

On Wed, 4 Apr 2001 21:29:57 +0200, Morten Bock Sørensen wrote:

> Er det ikke fordi deres albums skal kunne være på en vinyl plade?

Dobbelt-albummet er opfundet

F.ex. Bob Dylans fremragende "Time Out of Mind" er på 2 vinyl
LP'er. Ahh.

Mvh.

--
"Ok, so we didn't learn any big lesson. Sue me." Adam Sjøgren
"Live and don't learn, that's us." asjo@koldfront.dk