Adr. på nyhedsgruppe på Hawaii
Fra : Sven Trønning

Dato : 26-07-03 16:40

Hej Ng

Nogle der har kendskab til adr. på en tilsvarende nyhedsgruppe som denne, på
Hawaii.

På forhånd tak

Svenn Chr. Trønning

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-07-03 19:31

Sat, 26 Jul 2003 17:40:27 +0200, skrev Sven Trønning:

>Nogle der har kendskab til adr. på en tilsvarende nyhedsgruppe som denne, på
>Hawaii.

Hvad med haw.widenscape.history.genealoha?

Undskyld, sommervarmen gør mig så kåd

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-07-03 19:35

On Sat, 26 Jul 2003 20:31:28 +0200, Kurt Hansen
<kurtFJERNDETTE@towle.dk> wrote:
klip

>Hvad med haw.widenscape.history.genealoha?

Ha ha ha, det var en af de bedre
mvh Ebbe

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 26-07-03 21:43

On Sat, 26 Jul 2003 17:40:27 +0200, "Sven Trønning" <sct@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej Ng
>
>Nogle der har kendskab til adr. på en tilsvarende nyhedsgruppe som denne, på
>Hawaii.

Jeg vil anbefale dig at tilmelde dig Denmark-mailinglisten ved
Rootsweb. FAQ for listen kan findes på:

http://homepages.rootsweb.com/~svendsen/FAQ/

Den handler godt nok om slægtsforskning i Danmark; men listowner
Rockne H. Johnson, som har startet listen og som har aner på Fyn er
faktisk bosiddende på Hawai, så mon ikke han kan hjælpe?
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk