taletidsnummer er registreret hos Krak
Fra : Jan Skov

Dato : 26-07-03 12:36

Jeg har foræret et taletidskort (startsæt m. nummer) til mine forældre og
søgte på deres adresse på Krak.
Her finder jeg nummeret - på trods det er et taletidskort.

Hvordan kan det lade sig gøre - man købe jo bare nummeret uden at opgive
navn, adresse m.v.
- har andre været udsat for det....??
/JSC
www.jsc.dk

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 26-07-03 16:13

Jan Skov skrev:

> [...]
> Her finder jeg nummeret - på trods det er et taletidskort.
>
> Hvordan kan det lade sig gøre - man købe jo bare nummeret uden at opgive

Ja... engang for lang tid siden, med sonofon, men der blev jeg også
registreret da jeg købte det... jeg har også med orange hvor jeg ligeledes
blev registreret...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Johnny

Dato : 26-07-03 16:21

Jan Skov wrote:

> [...]
> Her finder jeg nummeret - på trods det er et taletidskort.
>
> Hvordan kan det lade sig gøre - man købe jo bare nummeret uden at opgive

Afhængig af hvilket selskab du har købt taletid hos, så ligger der tit
en seddel i taletidspakken, som man valgfrit kan indsende. Hos f.eks.
Sonofon får man så noget ekstra taletid som tak. Man bliver *IKKE*
registreret, hvis man ikke ønsker det - i hvertfald ikke hos TDC og Sonofon.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!