Mobiltelefon med Bluetooth
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 21:15

Hej,

Jeg synes snart jeg skal have en ny mobil, og vil gerne være fremtidssikret
med GPRS og Bluetooth. Jeg er vant til (og glad for) Nokia, og skal bruge
telefone n til arbejdsbrug. Den skal altså være lille og ikke have kamera
eller på anden måde være en teenagermodel...

Jeg synes at T68i er flot, og har en god størrelse, men en bekendt siger at
menuerne er dumme når man er vant til Nokia - hvad mener I? Jeg synes at
kunne forstå på andre herinde at T68i fungerer godt med GPRS og Bluetooth.
De Nokia modeller jeg har kunnet finde med Bluetoth virker ikke som noget
for mig - men måske er der andre muligheder.

Glæder mig til at høre jeres forslag og kommentarer.

Mvh. Søren

Fra : BorreBoy

Dato : 25-07-03 21:42

"Søren Rohde" <fam_rohde [snabela] stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes at T68i er flot, og har en god størrelse, men en bekendt siger
at
> menuerne er dumme når man er vant til Nokia - hvad mener I?

Det er klart at man lige skal vende sig til de nye menuer. Jeg synes de er
mere overskuelige end Nokias
Jeg kan klart anbefale T68'eren - og hvis du vil gi' lidt mere, så køb en
T610. Det er den fedeste telefon jeg nogensinde har haft.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-07-03 16:35

Hej

"Søren Rohde" <fam_rohde [snabela] stofanet.dk> wrote:

>Glæder mig til at høre jeres forslag og kommentarer.

Selv om du er Nokia fan, har du så evt. overvejet en Siemens S55 ? - Den
kan det hele, og for tiden til det halve (Kan fra Mandag købes
til kr. 999,- hos Elgiganten med TDC abb.) Og flere steder uden abb.
til under kr. 2000,- kig. evt. her: www.mobilpriser.dk

Specifikationer på telefonen kan du finde her:

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_page%253Ahome,FF.html

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-07-03 14:10

Hej Søren,

"Søren Rohde" <fam_rohde [snabela] stofanet.dk> wrote in message

> [...]
at
> menuerne er dumme når man er vant til Nokia - hvad mener I?

Jeg skiftede fra en N8210 til en T310 (der har samme menu'er som T68) og
havde absolut ingen problemer med at vænne mig det det "nye" system. Og
selve telefonen fungerer rigtig godt. En kollega har haft T68'eren, som han
var rigtig glad for - og har nu skiftet den ud med en T610'er.

** Lars