Er jeres misser også så "skøre"???
Fra : anja rasmussen

Dato : 25-07-03 13:02

Hej....
Jeg sidder bare lige her og tænker på om jeg er den eneste, der har en
skør mis.....jeg har to husmisser på lige godt et år og lige godt
halvandet år, og det er hende på halvandet, jeg mener er lidt
småskør.....hver morgen når jeg har været i bad, er det som om hun
sidder og venter på at jeg skal smøre mig ind i creme eller babyolie(gør
huden ekstra blød!!), når jeg så har gjort det, har jeg en lille mis
rendende efter mig, blot for at se om hun ikke lige kan komme til at
slikke det af, jeg lige har smurt mig ind i.....er jeg den eneste hvis
kat har hang til creme (minirisk) og babyolie????
Men begge mine katte ynder nu også at spise min aloe vera
plante...hvilket jo skulle være sundt....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 25-07-03 13:09

> kat har hang til creme (minirisk) og babyolie????
> Men begge mine katte ynder nu også at spise min aloe vera
> plante...hvilket jo skulle være sundt....

Min den ene kat elsker at vaske mit pandehår. Men kun hvis jeg har puttet
skum i...

:Pia

Fra : Niels Peter

Dato : 25-07-03 13:16

anja rasmussen wrote:
> [...]
> komme til at slikke det af, jeg lige har smurt mig ind i.....er jeg
> den eneste hvis kat har hang til creme (minirisk) og babyolie????

Du lugter sikkert af mad - der er jo i sagens natur en del fedtstoffer i
mange hudplejeprodukter ...

Niels Peter

Fra : anja rasmussen

Dato : 25-07-03 13:35

> Du lugter sikkert af mad - der er jo i sagens natur en del fedtstoffer i
> mange hudplejeprodukter ...
>
> Niels Peter

hmmm...jeg havde ikke lige tænkt over at jeg lugter af mad, men nu du
siger det, så kan jeg godt forestille mig at en kat tænker mad

Fra : Maj-Britt Hansen

Dato : 25-07-03 14:31

Hej Anja,

Tja min ene tøsedreng Tino har det lige stik modsat ;-O ... Han flygter
i modsat retning når jeg lige har smurt min ind i (synz jeg) velduftende
cremer og jeg skal overhovedet ikke forsøge at røre ved ham, så bliver
ham "lam i kroppen" - dvs. han trykker sig ned mod gulvet og slæber
bagbenene efter sig *gg* det ser meget sjovt ud, men første gang jeg
oplevede det ... I du milde hvor jeg blev forskrækket og tænkte straks
"katten har et epileptisk anfald - hvad f..... gør jeg nu??" Men sådan
er det bare; Tino foretrækker at jeg lugter "lidt brugt" hvis jeg skal
nusse ham *gg*

Hilsen Maj-Britt

> Med venlig hilsen
> anja rasmussen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Maj-Britt Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-07-03 14:50

In article <3f21312e98154@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Maj-Britt Hansen
<mbrhaKATTE@BAKKEtiscali.dk> wrote:

> Tja min ene tøsedreng Tino har det lige stik modsat ;-O ... Han flygter
> i modsat retning når jeg lige har smurt min ind i (synz jeg) velduftende
> cremer og jeg skal overhovedet ikke forsøge at røre ved ham

Ha - ja jeg oplever osse at det vi synes er velduft absolut ikke altid
er det i en kattenæse Så når jeg har været i byen og prøvet nye
parfumer, tester jeg altid når jeg kommer hjem ved at lade kattene
snuse til det håndled, der har været "prøveklud" inden jeg køber noget.
Hvis de bakker væk, skal jeg være _meget_ begejstret for duften for at
købe den - så begejstret har jeg ikke været endnu... det er ikke rart
at se sine mitter bakke når man vil hilse på dem.
At de så generelt synes jeg er allerhyggeligst at putte ved om morgenen
_inden_ badet er noget andet. De ser nok helst jeg lader helt være med
det pjat - men der sætter jeg nu grænsen for, hvad jeg vil gøre for
mine pelsklumper *gg*

Fra : ira

Dato : 25-07-03 18:13

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men begge mine katte ynder nu også at spise min aloe vera
> plante...hvilket jo skulle være sundt....

I do not think you or your cat are crasy. My cat does the same, she washes
me whenever she has a chance even if there is no lotion on me. I think they
simply treat us as their own race: the smell of cream or oil is something
unnatural for them and they wash us as they would do with their kittens.Best
regards. Irina

Fra : Kate

Dato : 25-07-03 21:51

Som Ann og Maj-Britt, så synes mine heller ikke specielt godt om de
dufte jeg smører mig med. Når jeg tager deo på om morgenen er jeg ret
ensom hvad dyr angår
Mpwgli er begyndt at forstå at tandbørstning er en ubehagelig ting, men
læææænge skulle han helt hen til tandbørsten når jeg fremdrog den, kun
for at springe ned fra vindueskarmen og spurte lnagt væk, helt ud i
køkkenet. Dette show hver eneste gang

Jeg har vidst nævnt at Mowgli er noget for sig selv, ikk'? *stort grin*

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Stine N. Hilskov

Dato : 26-07-03 15:37

Jeg havde tidligere en huskat som hed Felix, han elsede også diverse cremer.
Men han var også speciel, han spiste også cigaretter.

Hilsen Stine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 28-07-03 08:47

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
......er jeg den eneste hvis
> kat har hang til creme (minirisk) og babyolie????

Min gamle kat elskede at putte i hår - mit hår altså. Hun var især helt syg
med duften af det, når jeg havde været hos frisøren - det var omkring 1990,
hvor jeg havde permanent i; men selv uden nye krøller, bare duften af det
stads, frisøren havde kommet i, kur, balsam hva ve jeg... det var nok til at
jeg nærmest skulle flå en højlydt spindende, smaskende, tåkrøllende lille
kat ud af håret, hvis jeg ville ha fred *G*

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ragna

Dato : 28-07-03 11:07

>Min gamle kat elskede at putte i hår - mit hår altså.

Det minder mig om vores gamle kat, Sussi.
Da hun var killing, insisterede hun på at sove på min hovedpude som en lille
parentes omkring toppen af mit hoved.
Om morgenen var det svært at få styr på frisuren efter at en lille, varm kat
havde hygget sig i mit hår hele natten; men hvad gør man ikke for de kære
kræ!
Lidt senere begyndte hun at fare på vores tæer, mens vi sov, og så måtte
både hun og den søde Spinni forvises fra soveværelset, indtil hun blev mere
fornuftig - for de to kunne ikke undvære hinanden.

--
Venlig hilsen, Ragna