Ene fod sveder
Fra : Asmussen

Dato : 25-07-03 12:40

Hej,

de sidste par dage, har min venstre fod, svedt ret meget, når jeg
ligger på sofaen og ser fjernsyn.

Den højre sveder ikke.

Er det noget den bare kan finde på

Mvh

Steen

Fra : Tina

Dato : 25-07-03 12:44

"Asmussen" <asmussen!!!@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> de sidste par dage, har min venstre fod, svedt ret meget, når jeg
> ligger på sofaen og ser fjernsyn.
>
> Den højre sveder ikke.
>
> Er det noget den bare kan finde på

Mon ikke de begge sveder, men at der er mere luft om den ene fod, så du
tror, det kun er den anden fod der sveder?

Tina

Fra : Asmussen

Dato : 26-07-03 08:59

On Fri, 25 Jul 2003 13:43:30 +0200, "Tina" <misstinadk@hotmail.com>
wrote:

>"Asmussen" <asmussen!!!@teliamail.dk> skrev i en meddelelse

>Mon ikke de begge sveder, men at der er mere luft om den ene fod, så du
>tror, det kun er den anden fod der sveder?
>
>Tina

det kan jo også bare være det

jeg har lidt problemer med den fod i forvejen.

den sveder så meget at det løber ligesom hvis man cykler hurtigt.

Mvh

Steen