Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dantax sx 3330 z3 til 1699 i Bilka dur d~
Fra : Henry

Dato : 25-07-03 10:32

Er der mon nogen der kender lidt til kvalitet af Dantax sx 3330 z3 som Bilka
har på tilbud i næste uge til kr 1699,-
Det er ikke til at finde noget på nettet om den, men jeg tror det er en
Medion er der nogen der kan bekræfte det.
Umiddelbart lyder det som et godt tilbud 3,3 megapixels 3x optisk zoom 64 mb
hukommelseskort mm.

Jeg står nok og kan ikke vælge mellem

Kodak Easyshare CX4230

Opløsning:
2.1 Megapixel
Hukommelse:
16Mb internt, udvides m. MMC/SD kort
Zoom:
3X optisk og 2x digital
Pris:
1.470 inkl. Moms

Som det er nemt nok at finde test og sample photos fra og ovenævnte som er
lidt meget ukendt på nettet,

Er der mon nogen der har et fotos fra Dantax sx 3330 z3 vil jeg meget gerne
se den for at have lidt at vurder udfra

på forhånd tak

Henry

Fra : Anders pedersen

Dato : 25-07-03 14:23

Fri, 25 Jul 2003 11:31:33 +0200, Henry <henryx@post5.tele.dk> skrev:

> [...]
> Medion er der nogen der kan bekræfte det.
> Umiddelbart lyder det som et godt tilbud 3,3 megapixels 3x optisk zoom 64

Selfølgelig kan finde noget på nettet om det det er et Scanhax
her er nogle specikationer om det
http://www.idealo.de/preisvergleich/Product/22591S3.html

Har set at føtex os har det på tilbud.

Har ikke kunne finde noget på http://www.fotokritik.dk