Beautiful Girls, TV2, Lørdag 22:35
Fra : enlight

Dato : 24-07-03 21:52

weeeeeeee

Bliver nok nød til at droppe byturen, og blive hjemme og se Beautiful
Girls. Fantastisk film, titlen insinuerer ellers at det er en
chickflick, men så absolut en film der ligger højt på min private
hitliste. (og jeg er ikke en chick

Filmen er overstrøet med fantastiske præstationer, af et hold ganske
imponerende skuespillere Min favorit, naturligvis, Natalie Portman

Men check selv imdb -> http://us.imdb.com/Title?0115639

Og se filmen

Cast:
Matt Dillon .... Tommy 'Birdman' Rowland
Noah Emmerich .... Michael 'Mo' Morris
Annabeth Gish .... Tracy Stover
Lauren Holly .... Darian Smalls
Timothy Hutton .... Willie Conway
Rosie O'Donnell .... Gina Barrisano
Max Perlich .... Kev
Martha Plimpton .... Jan
Natalie Portman .... Marty
Michael Rapaport .... Paul Kirkwood
Mira Sorvino .... Sharon Cassidy
Uma Thurman .... Andera
Pruitt Taylor Vince .... Stanley 'Stinky' Womack
Anne Bobby .... Sarah Morris
Richard Bright .... Dick Conway

imdb user rating: 7.0/10 (5,378 votes)

------------
enlight

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 24-07-03 22:00

"enlight" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Filmen er overstrøet med fantastiske præstationer, af et hold ganske
> imponerende skuespillere Min favorit, naturligvis, Natalie Portman

Har ikke set den, men den er jo instrueret af Ted Demme, der bl.a. stod bag
den kompetente "Blow" med Johnny Depp. Desværre faldt Demme død om under en
basketkamp, så der blev sat en stopper for en meget lovende karriere. Trist.

Thomas

Fra : enlight

Dato : 24-07-03 22:04

Thomas Ærvold Bjerre wrote:

> [...]
> basketkamp, så der blev sat en stopper for en meget lovende karriere. Trist.

Trist - Kender ikke så meget til ham, men de to film er af allerhøjeste
støbning. Hvis du ikke har set Beautiful Girls endnu, kan jeg, som
skrevet ovenfor, anbefale den kraftigt. Herlig film.

----------------
enlight

Fra : zcully

Dato : 24-07-03 22:26

"enlight" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> støbning. Hvis du ikke har set Beautiful Girls endnu, kan jeg, som
> skrevet ovenfor, anbefale den kraftigt. Herlig film.

Ja jeg anbefaler den også kraftigt.
Havde hørt meget godt om den, men tvivlede, da jeg ikke syntes det lød som
noget for mig. Satte mig så heldigvis til at se den alligevel
Den film bliver i høj grad holdt op på de totalt gode skuespilpræstationer.
Især Portman, Hutton og ham med krøllerne (kan ikke huske hvad han hedder).

/Zcully

Fra : enlight

Dato : 25-07-03 00:11

zcully wrote:
> [...]
> Især Portman, Hutton og ham med krøllerne (kan ikke huske hvad han hedder).

jEPS Dialogerne mellem "ham den krøllede" (Noah Emmerich?) og Hutton
er fantastiske Det er generelt dialogerne i hele filmen der gør
den til noget specielt.

Specielt min favorit, hvor de taler om Marty's alder (Natalie Portman)
"If she's old enough to cut her own food, she's fair game." hehehe

------------
enlight

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 25-07-03 11:55

Eller hvad med en af de bedste love-quotes i lang tid?

"A beautiful girl can make you dizzy, like you've been drinking jack and
coke all morning. She can make you feel high, full of the single greatest
commodity known to man - promise. Promise of a better day. Promise of a
greater hope. promise of a new tomorrow. This particular aura can be found
in the gait of a beautiful girl. In her smile, in her soul, the way she
makes every rotten little thing about life seem like it's going to be
okay." - Ja, jeg har lært den udenad.

Denne sang indgår desuden også i det første release af bandet Taking Back
Sunday's første hit, "Great Romances of the 20th Century", men det er jo
ikke musikforumet det her

Jakob Høppermann

Fra : Peter G

Dato : 26-07-03 12:46

enlight skrev:

> Filmen er overstrøet med fantastiske præstationer, af et hold ganske
> imponerende skuespillere Min favorit, naturligvis, Natalie Portman

Enig, vidunderlig smuk og rørende film.

Inklusive cameo med Afghan Whigs, som bl.a fremfører en svidende ond
version af Barry Whites "Can't Get Enough Of Your Love, Babe".
Lydsporet er i sin helhed vidunderligt.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Korrigér endelig mit sprog, stavefejl, grammatik, kommatering m.m.