Kontroller infotjeneste?
Fra : Ultimatos

Dato : 24-07-03 21:44

Som nybagt ejer af en Nokia 3510i og, indrømmet, ikke særlig velbevandret
udi mobiltelefonernes mysterier, undrer det mig, at min telefon jævnligt
meddeler: "Kontroller infotjeneste".
Jeg kan ikke finde forklaringen i manualen og spørger derfor her: Hvad
betyder dette og hvor finder jeg denne "infotjeneste", som jeg skal
kontroller?

m.v.h.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-07-03 21:46

> at min telefon jævnligt meddeler: "Kontroller infotjeneste".

Hvad gør du når telefonen melder om den fejl?

Under beskeder finder du et punkt der hedder infotjenester. Men du
ikke kan bruge dette til noget med nogen operatøre i Danmark, så
kan det næsten ikke være det som der fejler.

Fra : Ultimatos

Dato : 24-07-03 21:59

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør du når telefonen melder om den fejl?

Intet, da telefonen automatisk vender tilbage til det oprindelige efter ca.
10 sekunder.

m.v.h.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-07-03 22:04

> Intet, da telefonen automatisk vender tilbage til det oprindelige
> efter ca. 10 sekunder.

Dvs. det er noget der sker periodisk? Eller er det lige når du har
tændt den? Er det lige efter du har sendt en SMS? Det kan næsten ikke
bare være noget der sker 'lige pludselig'.

Fra : Ultimatos

Dato : 25-07-03 07:41

> Dvs. det er noget der sker periodisk? Eller er det lige når du har
> tændt den? Er det lige efter du har sendt en SMS? Det kan næsten ikke
> bare være noget der sker 'lige pludselig'.

Det er noget der sker "lige pludseligt", f.eks. midt i et spil.

m.v.h.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-07-03 19:24

> Det er noget der sker "lige pludseligt", f.eks. midt i et spil.

Tør ikke sige hvad der kan være galt. Har du prøvet med andre udbydere
i telefonen? Og så se om samme problem opstår.

Fra : Flemming Rømer

Dato : 26-07-03 15:09

Jeg fik den samme besked både på min 6150, 6210 og 6310i i "gamle dage" dengang Oraneg ikke dækkede over det hele og "lånte" net hos
Sonofon, når den så skiftede fra det hhv Orange til Sonofon og tilbage så kom den, den kommer stadig når jeg kører langs øresunds
kysten og ryger over på det svenske net.

Med venlig hilsen

Flemming Rømer