Hvordan med cevilt søgsmål i mod dansker i~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-03 20:13

jeg kender en pige på 16 hvis moder var samlevene - med en helt igenem
maliciøs mand - han udsatte den her pige for psykisk tortur og
forskelige fysiske ydmygelser som at løbe rundt om en beboelses blok i
bare tær i en sne storm.

Nå han blev med tiden knaldet for at være en del af en ring der
distruburede børne porno grafisk matriale og afsoner nu en fængselsdom
i norge - men han er jo Dansk stats borger jeg snakkede med hende om
sagen - men hun ville ikke rigtigt gøre noget ved det ... men måske

men hvordan ?
hun er jo ikke myndig - kan hun så `?
er der forælles frist på et sådan søgsmål ?

Mv.
Bo M Mogensen

ps beklager min sig er misvisne i netop dette forum men jeg fandt den
så go så den godt kunne bære en sig :)))))
--
"Dette er ikke dk.videnskab.jura og du er ikke Morten Bjergstrøm.
Det forventes derfor at du kan læse indenad og tænke selv."