nokia 6610
Fra : Preben Jepsen

Dato : 24-07-03 18:04

Hej allesammen
Jeg har et problem med min nokia 6610. Når jeg ca.har modtaget 25 sms
beskeder, kommer der en melding om at hukommelsen næsten er fuld. På Nokia´s
hjemmeside står der at der skulle være plads til 150 stk. Er det softwaren
det er galt med eller hva´?
Venlig Hilsen Heidi

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-07-03 18:13

"Preben Jepsen" wrote in message
> [...]
Nokia´s
> hjemmeside står der at der skulle være plads til 150 stk. Er det softwaren

Du har så sikkert ca 125 beskeder liggende i "sendte"....... Slet dem! så
sku' den være der!

Hygge...
Daniel

Fra : Preben Jepsen

Dato : 25-07-03 07:09

Det var lige nøjagtig det der var problemet tusind tak Daniel

Hilsen Heidi

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-07-03 15:32

On Thu, 24 Jul 2003 19:12:34 +0200, "Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com>
wrote:

>"Preben Jepsen" wrote in message
>Nokia´s
>
>Du har så sikkert ca 125 beskeder liggende i "sendte"....... Slet dem! så
>sku' den være der!

Dvs at den gemmer ens sendte beskeder, Nice Feature for det gør min 3510
ikke. Men er der så mulighed for at man kan vælge at slette alle sendte
beskeder på en gang, eller skal de slettes enkeltvist?
Flemming Jacobsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-07-03 16:57

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

> Dvs at den gemmer ens sendte beskeder, Nice Feature for det gør min 3510
> ikke. Men er der så mulighed for at man kan vælge at slette alle sendte
> beskeder på en gang, eller skal de slettes enkeltvist?

Såvidt jeg har kunnet finde ud af skal man på selve telefonen slette dem
enkeltvis hvilket er et rigtigt "dumme" arbejde men jeg gør det via Nokia PC
suite
og en infrarød forbindelse .. der kan man slette alle beskeder på en gang
Softwaren er generelt temmeligt vellykket og der er ikke mange ting man
ikke kan administrere via den.

Regards

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-07-03 17:13

On Fri, 25 Jul 2003 17:57:13 +0200, "J.K.Arning" <news@nospamarning.dk>
wrote:

> [...]
>og en infrarød forbindelse .. der kan man slette alle beskeder på en gang
>Softwaren er generelt temmeligt vellykket og der er ikke mange ting man

i mit tilfælde ville det næsten være lige så træls at skulle vælge
imellem 2 løsninger:

1:
Slette dem manuelt på telefonen

2:
Tænde min bærbare, tilslutte via IR for så at slette via Nokia PC Suite.

Men man skal vel bare slev være lidt opservant på få slettet de sendte
beskeder regelmæssigt. Men kan man ikke slå funktionen fra?
Flemming Jacobsen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-07-03 20:17

"J.K.Arning" wrote in message news:1059148635.81848.0@lotis.uk.clara.net...
> Såvidt jeg har kunnet finde ud af skal man på selve telefonen slette dem
> enkeltvis hvilket er et rigtigt "dumme" arbejde men jeg gør det via Nokia
PC
[klip]

Nej!! Der er et menupunkt "slet beskeder", så man nemt og hurtigt kan slette
dem alle på én gang.....! Men du kan selvfølgelig sikkert også gøre det via
infrarød, hvis du synes det er hyggeligt ......

Hygge...
Daniel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-07-03 20:16

"Thunderbird[7100]" wrote in message
> Dvs at den gemmer ens sendte beskeder, Nice Feature for det gør min 3510
> ikke. Men er der så mulighed for at man kan vælge at slette alle sendte
> beskeder på en gang, eller skal de slettes enkeltvist?

De kan alle (selvfølgelig) slettes på én gang! Der er et menupunkt "slet
beskeder", hvor man kan slette alle beskeder i de forskellige mapper......
en smart feature ved dette, er at man kan vælge at slette alle _læste_
beskeder i indbakken - og så stadig beholde de u-læste......

Hygge...
Daniel

Fra : Rander

Dato : 25-07-03 21:05

Fri, 25 Jul 2003 16:32:18 +0200 brugte "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> 20 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Dvs at den gemmer ens sendte beskeder, Nice Feature for det gør min 3510
>ikke. Men er der så mulighed for at man kan vælge at slette alle sendte
>beskeder på en gang, eller skal de slettes enkeltvist?

Jeps, man kan sagtens slette dem alle sammen på en gang. Når man vælger
"Slet beskeder" spørger den så hvor man vil slette fra (Indbakke, Sendte,
Arkiv osv)...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Den, som kan, gør det. Den, som ikke kan, underviser i det. (George Bernard Shaw)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-07-03 22:19

On Fri, 25 Jul 2003 22:05:04 +0200, Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeps, man kan sagtens slette dem alle sammen på en gang. Når man vælger
>"Slet beskeder" spørger den så hvor man vil slette fra (Indbakke, Sendte,

Ok, går også udfra at hvis man så fx vælger indbakke at Telefoen så
spørger om man er sikker på at man vil slette alle beskeder i indbakken?
Flemming Jacobsen

Fra : Rander

Dato : 25-07-03 22:53

Fri, 25 Jul 2003 23:19:02 +0200 brugte "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> 21 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Ok, går også udfra at hvis man så fx vælger indbakke at Telefoen så
>spørger om man er sikker på at man vil slette alle beskeder i indbakken?

Naturligvis! Man skulle næsten tro at Microsoft havde lavet softwaren!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Sand frihed er retten til at have uret,
ikke retten til at gøre uret. (John G. Riefenbaker)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 26-07-03 12:45

On Fri, 25 Jul 2003 23:53:19 +0200, Rander <lrNOSPAM@rander.dk> wrote:

> [...]
>dk.teknik.telefoni.mobil:

>Naturligvis! Man skulle næsten tro at Microsoft havde lavet softwaren!

Tvivler på at Nokia er lige så slemme som Microsoft. Skulle de være det
indbyggede de også en skraldespand funktion i deres foner *G*. Men er da
i det mindste godt at man ikke skal slette de sendte beskeder en af
gangen.
Flemming Jacobsen