Der køres hårdt på den nye BogO
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-03 17:56

ROVDRIFT PÅ BJØRN OG OKAY - CD (og det er godt)

Jeg skal sandelig love for at den nye Bjørn og Okay-cd har givet genlyd. Nu
er det vel snart 10. gang jeg har hørt den i radioen i dag og nu tager
Nibenitten over. Så bliver det helt sikker endnu mere. Måske jeg skulle
ønske et nummer fra cd-en i aftenens ønskekoncert kl. 20-22. Tjahhh.. Tina
Siel er forresten med på et af numrene som hedder "Gem den sidste dans til
mig". Den er så ultra lækkert indspillet og Tina er jo velbevandretg
indenfor dansktop (Det er Lene vist sur over) og gør stor karriere. Hun er
rundt på de største dansesteder (Pigernes Kro o.s.v.) i landet sammen med
Sir Duke.
Radio Midtfjord fortalte i radioen deres mening om cd-en. Den lød "Den
er god - det kan ikke blive andet en en stor succes.

Hilsen Åge

Fra : S. Sørensen

Dato : 24-07-03 21:53

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> rundt på de største dansesteder (Pigernes Kro o.s.v.) i landet sammen med

Ja jeg husker da den voldsomt besøgte koncert hun gav på Vordingborg gågade
"allerstørste" scene under Vordingborg festuge.
Det var en 6 m2 stor træplade der var hævet 20 cm over jorden. Hendes fans
var dog ikke skuffede..
måske fordi der ikke så vidt jeg kunne se var nogen der stoppede og lyttede,
ihvertfald ikke mens vi hævede
penge ved banken.

Jooo Hende Tina der gør sørme karriere.. de allerstørste scener...
Stooooort...

Steinbjørn

Fra : Martin Sand.

Dato : 25-07-03 14:35

S. Sørensen wrote:
> [...]
> lyttede, ihvertfald ikke mens vi hævede
> penge ved banken.
>
> Jooo Hende Tina der gør sørme karriere.. de allerstørste scener...

*LOL*