vandretur i sverige norge?
Fra : Michael

Dato : 24-07-03 17:09

Jeg planlægger at pakke rygsækken og tage på vandretur i sverige og/eller
norge om et par uger. Er der nogen der har nogle forslag til steder/ture jeg
bør stifte bekendtskab med?

Aller råd/erfaringer/rejsebeskrivelser er velkomne :)

Michael

Fra : Gard

Dato : 24-07-03 20:05

Hei

Du kan gå fra hytte til hytte i Rogalandsområdet Jeg har ikke gjort
dette selv men jeg har iallefall lagt ut litt info om de mest kjente
destinasjonene her i Stavanger området: Preikestolen og Kjerag. Du finner
bilder og informasjon på min hjemmeside www.gardkarlsen.com

Mvh
Gard