Eks. / Imp. af pst fil
Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-07-03 14:20

Hej,

Har eksporteret alt indhold af mmaper i min Outlook XP for at importere
det i en ny inst. af Outlook. Har prøvet det nogle gange før. Men man bliver
promtet for om der må importeres dubletter, om der må overskrives m.v - 3
valgmuligheder.

Jeg kan ikke finde noget i hjælp eller hos MS omkring disse valg - hvad
betyder de hver især helt præcist. Har oplevet, at en og samme aftale lå i
min kalender flere gange - gjorde jeg noget forkert idet jeg importere samme
pst fil to gange, da jeg ikke var sikker på¨, at jeg markerede korrekt for
hvad der skulle importeres. Hvad gør man i sådan et tilfælde - altså hvor
der er tvivl ?

Torben Brøndum

Fra : BOH

Dato : 31-07-03 16:10

Torben Brøndum wrote:
> [...]
> jeg markerede korrekt for hvad der skulle importeres. Hvad gør man i
> sådan et tilfælde - altså hvor der er tvivl ?

Du kan alternativt vælge Filer -> Åbn -> Outlook Datafil -> Vælg den gamle
PST-fil
Du kan nu se indholdet af din PST-fil som en ny mappe i hierakiet, og i ro
og mag flytte dine mails m.v. "drag and drop" (brug evt. ctrl tasten hvis du
vil kopiere og ikke flytte)

--
Mvh Morten