Telmores gratis GPRS
Fra : Nielsen I

Dato : 24-07-03 12:58

Af deres website fremgik det utvetydigt, at tilbuddet om gratis GPRS gjaldt
_til og med 15.7.03_ Rent juridisk betyder dette dagen inklusive, altså
den 15.7.
Jeg tilmeldte mig den dag, men Telmore har takseret mit GPRS forbrug ret
rigeligt alligevel.

Forleden købte jeg en polyfonisk ringetone og blev takseret for to
ringetoner. Nogle dage senere købte jeg et farvebillede og blev takseret for
2 farvebilleder.
Jeg brokkede mig og fik at vide, at det var fordi jeg havde brugt
tilbage-knappen på browseren og så havde den sendt billedet igen. Nu er det
bare sådan, at i det øjeblik jeg klikkede på køb var min telefon plantet til
opladning i et andet lokale, men var tændt og jeg gik straks ind i værelset
for at modtage billedet og lod pc'en være. Og da jeg udmærket er klar over
at enkelte amatør -sites sender oplysninger om køb igen, hvis man bruger
tilbage-knappen, klikkede jeg på fanen: oversigt i højre hjørne, men som
Telmore skrev: jeg skulle bare ikke bruge tilbage-knappen en anden gang -
ingen undskyldning, ligesom deres udsagn var et faktum.

Jeg kan godt forstå de kan holde de billige priser.... det andet er sgu også
noget lettere: bare skriv til kunden at sådan er det, og så er det det.....

Godt sonofon kommer med et tilbud nu.

har andre oplevet lign. episoder hører jeg gerne fra jer via e-mail (fjerne
removethis i e-mail)

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Nielsen I

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 13:04

"Nielsen I" <liverpool3310@REMOVEPLEASEhotmail.com> wrote in message
> Af deres website fremgik det utvetydigt, at tilbuddet om gratis GPRS
gjaldt
> _til og med 15.7.03_ Rent juridisk betyder dette dagen inklusive, altså
> den 15.7.

Ja da - jeg tilmeldte et nummer den 15.7 og det har gratis GPRS.

> [...]
>
> Forleden købte jeg en polyfonisk ringetone og blev takseret for to
> ringetoner. Nogle dage senere købte jeg et farvebillede og blev takseret

Ja naturligvis.
Køber du services skal du betale.
Det er adgangen til internet via GPRS der er gratis.

Mvh
Jimmy

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 24-07-03 13:16

> [...]
>Telmore skrev: jeg skulle bare ikke bruge tilbage-knappen en anden gang -
>ingen undskyldning, ligesom deres udsagn var et faktum.

Tja min kæreste var også ude for at hun var sat til at skulle betale 2
gange for en ringetone hun havde købt. Det tog ikke mere end en
opringning til Telmore hvor at de lige fik lov til at snakke med os
begge 2 og så blve de 8 kr ført tilbage.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-07-03 14:43

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:7fjvhvcq8lcd2t9jk9tgrf5e469c6tu1pb@4ax.com...

> [...]
> opringning til Telmore hvor at de lige fik lov til at snakke med os
> begge 2 og så blve de 8 kr ført tilbage.

Det samme her... En mail til telmore og de 8 kr blev trukket tilbage...

Venligst

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 15:22

> Det samme her... En mail til telmore og de 8 kr blev trukket tilbage...

Hvad er de tjeg misforstår - Har I købt ringetoner på nettet hos arbitrære
netbutikker og fået Telmore til at betale for det?

Mvh
Jimmy

Fra : BorreBoy

Dato : 24-07-03 15:42

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er de tjeg misforstår - Har I købt ringetoner på nettet hos arbitrære
> netbutikker og fået Telmore til at betale for det?

Hvad med at læse indlæggene igennem, inden du svarer?

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 16:58

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at læse indlæggene igennem, inden du svarer?

Hvad med at holde kæft når du ikke kender svaret?

/Jimmy

Fra : BorreBoy

Dato : 24-07-03 17:36

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> tilbage...

> arbitrære

> Hvad med at holde kæft når du ikke kender svaret?

Hold da selv kæft!
Fatter du ikke hvad problemet er? Han har betalt for 2 ringetoner og 2
billeder, selvom han kun har købe ét af hver.

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 17:45

> Hold da selv kæft!
> Fatter du ikke hvad problemet er? Han har betalt for 2 ringetoner og 2
> billeder, selvom han kun har købe ét af hver.

Ja, men hvordan kan det have noget med Telmore's gratis GPRS at gøre?

Og hvordan ved han, at det er Telmore's skyld og ikke en skidt programmeret
hjemmeside?

Evner du at forklare dette?

/Jimmy

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 19:16

Jimmy skrev:
> Ja, men hvordan kan det have noget med Telmore's gratis GPRS at gøre?

Ingenting! Det er 2 forskellige 'historier'...

> Og hvordan ved han, at det er Telmore's skyld og ikke en skidt
programmeret
> hjemmeside?

Det er jo ligesom Telmore's hjemmeside, de er blevet købt, derfor skal de
betale tilbage!
Læs lige indlægget igen!

> Evner du at forklare dette?

Det har jeg lige gjort...

Mvh Jean

PS. Jimmy, du skal passe på med dit sprog, da du ellers risikerer en
abuse-mail til din udbyder.. og så lukker de din forbindelse. Dette er ikke
en trussel, bare en information...

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 19:22

"Jean" <askme@ifyouwantit.dk> wrote in message

> Ingenting! Det er 2 forskellige 'historier'...

Ikke ifølge hans første indlæg.
Der ser han det som en direkte konsekvens.

> Det har jeg lige gjort...

Det var ikke dig jeg spurgte, men fint du svarede.

> PS. Jimmy, du skal passe på med dit sprog, da du ellers risikerer en
> abuse-mail til din udbyder.. og så lukker de din forbindelse. Dette er
ikke
> en trussel, bare en information...

Whatever.

Fint du har skiftet din emailadresse så du ikke længere påfører uskyldige
spam.
Nå ja - lige indtil nogle køber ifyouwantit.dk så er der spam fra day one.
Måske du kunne bruge den dertil indrettede .invalid ?

/Jimmy

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 19:38

Jimmy skrev:
> Ikke ifølge hans første indlæg.
> Der ser han det som en direkte konsekvens.

Nej, han har endda lavet mellemrum imellem historierne.

> Måske du kunne bruge den dertil indrettede .invalid ?

Tilfreds?

Mvh Jean

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 16:45

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> Hvad er de tjeg misforstår - Har I købt ringetoner på nettet hos arbitrære
> netbutikker og fået Telmore til at betale for det?

De er blevet takseret for 2 ringetoner selvom de kun har bestilt 1.
De skal selvfølgelig betale 1 ringetones pris, men ikke 2, bare fordi man
trykker tilbage på telefonen.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 17:02

"FB" <.> wrote in message

> [...]
>
> De er blevet takseret for 2 ringetoner selvom de kun har bestilt 1.
> De skal selvfølgelig betale 1 ringetones pris, men ikke 2, bare fordi man

Hvad pokker har det at gøre med at Telmore tilbyder gratis GPRS til og med
den 15/7 osv?

Synes nu stadig det virker mærkeligt, at Telmore skal betale for at en
arbitrær hjemmeside et sted er programmeret dårligt.

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 17:29

> Hvad pokker har det at gøre med at Telmore tilbyder gratis GPRS til og med
> den 15/7 osv?

Jimmy..! Koncentrere dig - tak

Du skrev;
"
Hvad er de tjeg misforstår - Har I købt ringetoner på nettet hos arbitrære
netbutikker og fået Telmore til at betale for det?
"

Derfor svarede jeg, som du kan se helt øverst i dette indlæg.

> Synes nu stadig det virker mærkeligt, at Telmore skal betale for at en
> arbitrær hjemmeside et sted er programmeret dårligt.

Selvfølgelig. Man kan diskutere om det er hjemmesiden som er skyld eller det
er Telmore.
Da man ikke ved det med sikkerhed kan man jo ikke komme meget længere.

Kun fin service at Telmore betaler tilbage uden brok.

Mvh
FB

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 17:32

"FB" <.> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message
> man

> Jimmy..! Koncentrere dig - tak

Hvad snakker du om?

Telmores gratis GPRS kan da ikke have nogen relevans for at folk køber
ringetoner på nettet!

/Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 17:36

> Hvad snakker du om?
>
> Telmores gratis GPRS kan da ikke have nogen relevans for at folk køber
> ringetoner på nettet!

Bare.. Glem det.

Mvh
FB

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 17:43

"FB" <.> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> Bare.. Glem det.

Nej jeg mente nok du havde misforstået den del af indlægget.

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 19:47

> Nej jeg mente nok du havde misforstået den del af indlægget.

Du er en spade i mine øjne, det er helt vildt.

EOD
FB

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 23:11

"FB" <.> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message
>
> Du er en spade i mine øjne, det er helt vildt.
>
> EOD

Der er jo gået inflation i folk der ikke kan argumentere idag og derfor
bakker ud og kaster om sig med mudder.

/Jimmy

Fra : Slappe

Dato : 25-07-03 07:47

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message news:hRYTa.907

> Der er jo gået inflation i folk der ikke kan argumentere idag og derfor
> bakker ud og kaster om sig med mudder.
>
> /Jimmy
Jimmy -> PLONK .... igen

Hold da kade, hvor er du en spade!

Fra : Jimmy

Dato : 25-07-03 08:48

"Slappe" <someone@microsoft.com> wrote in message

> Jimmy -> PLONK .... igen

Hvordan pokker kan du se mine beskeder, når du har plonket mig?

Ahh - du kan ikke finde ud af at plonke?
Eller du ved ikke hvad det betyder?`
Så er du også typen der skriver FUT og tror det sker automatisk.

> Hold da kade, hvor er du en spade!

Den dummeste her må være den der siger PLONK men ikke magter at finde ud af
det!

/Jimmy

Fra : Slappe

Dato : 25-07-03 09:45

> Den dummeste her må være den der siger PLONK men ikke magter at finde ud
af
> det!
>
> /Jimmy

Nååååååååååååååh hvor er du dog et sølle menneske, du kan lige få den igen:

PLONK PLONK PLONK

Din kæmpe kegle

Fra : Jimmy

Dato : 25-07-03 10:22

> [...]
> af

> Nååååååååååååååh hvor er du dog et sølle menneske, du kan lige få den

Hvad betyder det?
Du har jo ingen anelse.
Man skal kende sine begrænsninger.

/Jimmy

Fra : k

Dato : 24-07-03 19:10

> Mvh
> Flemming Jacobsen
> (Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Du bliver ved at skrive, at du har et defekt tastatur. Det er ikke dig selv,
der glemmer at trykke på mellemrumstasten?
Men ellers er der nok en eller anden, der kan sponsorere et til dig.

//Knud

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-07-03 15:25

On Thu, 24 Jul 2003 20:09:47 +0200, "k"
<SLETTESks9000dk@hotmail.comSLET> wrote:

>Du bliver ved at skrive, at du har et defekt tastatur. Det er ikke dig selv,
>der glemmer at trykke på mellemrumstasten?
>Men ellers er der nok en eller anden, der kan sponsorere et til dig.

Det er mig dr mangler de fornødne finanser til at købe et nyt tastatur.
Og jeg gider ikke have hvilken som et da jeg har dårlige erfaringer med
de "billigere mærker"

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 24-07-03 21:47

Der spørges i vest, men svares i øst!
Den første del af indlægget er egentlig ikke et spørgsmål, men måske lidt
surt opstød, om at Telmore har taget betaling for GPRS forbruget. Det Jimmy
har svaret på...

Så kommer mellemrummet og her handler det om hvordan Telmore har taget to
gange betaling for en ringetone...
Som alle andre har svaret på...

Altså det skal måske ses som to separarte spørgsmål.