Og nu vil Smarttalk også være med...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-07-03 11:36

Hej

Nu vil Smarttalk også være billigere:

Mobilpriskrig: Nu 89 øre per minut
Debitels discount-selskab, Smarttalk, sænker prisen på mobilsnak til 89
øre i minuttet og hæver prisen på SMS-beskeder til 19 øre. Nu skal
selskabet markedsføres på at være det billigste, hvilket ellers har
været CBB Mobils kendetegn.
Læs hele artiklen her
<http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19975>

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 11:45

Ole Rasmussen skrev:
> Mobilpriskrig: Nu 89 øre per minut
> Debitels discount-selskab, Smarttalk, sænker prisen på mobilsnak til 89
> øre i minuttet og hæver prisen på SMS-beskeder til 19 øre.

Hmm, nu må Telmore da snart komme med et svar...
Ikke at jeg vil skifte selvom prisen faldt til det halve af Telmores...

Mvh Jean

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-07-03 12:29

> Ikke at jeg vil skifte selvom prisen faldt til det halve af Telmores.

Ditto.

Jeg er så glad for administrationen hos Telmore, og de funktioner de
udbyder, at jeg ikke ser nogen grund til at skifte.

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 12:29

"Jean" <ask@me.dk> wrote in message

> Hmm, nu må Telmore da snart komme med et svar...

Hvorfor skulle de det?
De skal da først se om de mister kunder på CBB's taktik.

Desuden er det jo heller ikke sikkert, at CBB beholder den prisstruktur.
De har jo lige vist at de kan finde ud af at sætte SMS op, så hvorfor ikke
minutprisen også?

Jeg tror det vil være rigtigt dumt af Telmore at sænke prisen blot fordi et
tilfældigt selskab i en periode har en smule lavere priser.

Mvh
Jimmy

Fra : Lars Christensen

Dato : 24-07-03 12:34

On Thu, 24 Jul 2003 13:28:38 +0200, "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg tror det vil være rigtigt dumt af Telmore at sænke prisen blot fordi et
>tilfældigt selskab i en periode har en smule lavere priser.

Det er nu ikke CBB der hæver sms-taksten. Det er Smarttalk
Men lad os nu se hvor længe Smarttalk holder i længden. Debitels
taktik lige i øjeblikket er at opkøbe en masse små selskaber så de af
den vej får nye kunder. De kan åbenbart ikke skaffe dem på normal vis.

Men hvis Telmore opdager at kunderne siver over til f.eks. Smarttalk
så tror jeg der kommer et udspil, det kommer bare ikke nu og her.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 12:34

Jimmy vrøvlede:
> [...]

> De har jo lige vist at de kan finde ud af at sætte SMS op, så hvorfor ikke

Hvad snakker du om? Du er vist ikke nok inde i emnet! CBB har IKKE sænket
prisen på noget, det har Smarttalk... (minutprisen) CCB har ikke sat prisen
op, det har Smarttalk (SMS-prisen)...

> Jeg tror det vil være rigtigt dumt af Telmore at sænke prisen blot fordi
et
> tilfældigt selskab i en periode har en smule lavere priser.

Ja, men hvis de fortsat vil ha' nye kunder, så må de svare...

Mvh Jean

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 12:48

> Jimmy vrøvlede:

> Hvad snakker du om? Du er vist ikke nok inde i emnet!

Personangreb er altid godt når saglig argumentation svigter.

> CBB har IKKE sænket
> prisen på noget, det har Smarttalk... (minutprisen) CCB har ikke sat
prisen
> op, det har Smarttalk (SMS-prisen)...

Fint - Erstat firmaanvnene i min post med dem du nævner.
Du tager stadig fejl.

> et
>
> Ja, men hvis de fortsat vil ha' nye kunder, så må de svare...

Det er så prisen for at deres direktør er synlig i gruppen her.

Så kommer diverse små drenge og tror de kan provokere ham til at svare
herinde at de nu vil sænke prisen.

I øvrigt genererer din email-adresse spam til ejeren af domænet me.dk
Men ok - du slipper for spam, så hvorfor ikke give det til andre?

Mvh
Jimmy

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 12:55

Jimmy skrev:
> Personangreb er altid godt når saglig argumentation svigter.

Ja, for du bruger det jo selv!

> Fint - Erstat firmaanvnene i min post med dem du nævner.
> Du tager stadig fejl.

Fejl af hvad? Jeg kan da læse det hele her:
> [...]

> Det er så prisen for at deres direktør er synlig i gruppen her.
> Så kommer diverse små drenge og tror de kan provokere ham til at svare

Sagde du personangreb?
Tror du seriøst på at mit indlæg kan få direktøren til at sænke prisen? For
så er du vist meget naiv....

> I øvrigt genererer din email-adresse spam til ejeren af domænet me.dk
> Men ok - du slipper for spam, så hvorfor ikke give det til andre?

Ja, og du genererer det til get2net.dk, hvad er forskellen?

/Jean

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 13:02

> Ja, for du bruger det jo selv!

Du er vist styret af dine følelser.
Tag et glas koldt vand før du begynder at hamre i tasterne.

> Fejl af hvad? Jeg kan da læse det hele her:
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=19975

At du kan læse en artikel betyder ikke at du har ret i at Telmore sænker
deres priser.
Deri tager du fejl.

> Sagde du personangreb?
> Tror du seriøst på at mit indlæg kan få direktøren til at sænke prisen?
For
> så er du vist meget naiv....

Nej det er *netop* det jeg ikke tror.
Forsøg at læse og forstå mit indlæg.
Det er derimod hvad du tror siden du nu har postet tre indlæg i forskellige
tråde med samme indhold.

> Ja

Det var dog en ekstremt usympatisk holdning at lægge for dagen.

>, og du genererer det til get2net.dk, hvad er forskellen?

At du ikke har nogen som helst anelse om hvad du taler om.
Du generer uskyldige med spam, jeg gør ikke.

Mvh
Jimmy

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 13:09

Jimmy provokerede med følgende:
> Du er vist styret af dine følelser.
> Tag et glas koldt vand før du begynder at hamre i tasterne.

Du provokerer og kommer med postulater, som du slet ikke underbrygger med
argumenter. Jeg vil ikke svare på flere af dine indlæg.

/Jean

Fra : Jimmy

Dato : 24-07-03 13:12

> Jimmy provokerede med følgende:
>
> Du provokerer og kommer med postulater, som du slet ikke underbrygger med
> argumenter. Jeg vil ikke svare på flere af dine indlæg.

Det er så udvej nummer 2, når argumentationen fejler: Stik hovedet mellem
benene og løb.

Du generer fortsat uskyldige med spam.

Skål.

Mvh
Jimmy

Fra : Slappe

Dato : 24-07-03 15:28

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message > Det er så udvej nummer
2, når argumentationen fejler: Stik hovedet mellem
> [...]
Jimmy -> PLONK

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 16:47

"Slappe" <someone@microsoft.com> wrote in message
> Jimmy -> PLONK

Kan jeg nu godt forstå.
Ham Jimmy er vidst lidt forvirret idag

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : John K

Dato : 28-07-03 00:09

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er så udvej nummer 2, når argumentationen fejler: Stik hovedet mellem
> benene og løb.
>
> Du generer fortsat uskyldige med spam.
>
> Skål.

Er du på svampe?

Fra : Fischer

Dato : 28-07-03 06:48

> Er du på svampe?

Hvem er ikke det?
I øvrigt har jeg en klage over Telmore: De fakturer mig for en hel masse
opkald jeg ikke kender til. Det er til en masse mærkelige numre, på
tidspunkter hvor jeg ikke kan huske at jeg skulle have været vågen?

Woouuh.
Nu skiftede min mobil farve fra blå til lyserød helt af sig selv!
Er der andre der har prøvet det?
Det er en NNookkiiaa 33331100 ...

*Fischer

Fra : John K

Dato : 28-07-03 11:12

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Woouuh.
> Nu skiftede min mobil farve fra blå til lyserød helt af sig selv!

LOL

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-07-03 16:35

"Jean" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> Ikke at jeg vil skifte selvom prisen faldt til det halve af Telmores...

Der er nu højest besynderligt.

SmartTalk benytter sig af TDC´s net, så det burde virke mindst lige så godt
som Telmore´s.

Er prisen pludselig blevet et ligegyldigt parameter, så vil jeg da hæve
priserne, hvis jeg var udbyder.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Lars Christensen

Dato : 24-07-03 19:39

On Thu, 24 Jul 2003 17:35:07 +0200, "Bjørn Jørvad"
<hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> wrote:

> [...]
>som Telmore´s.
>
>Er prisen pludselig blevet et ligegyldigt parameter, så vil jeg da hæve

Hermed en opfordring til Telmore om at hæve priserne straks. Gå mod
strømmen og få flere kunder

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-07-03 20:27

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hermed en opfordring til Telmore om at hæve priserne straks. Gå mod
> strømmen og få flere kunder

Jep .... kunderne er jo så begejstrede at de vil betale op til dobbelt så
meget for varen...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Jean

Dato : 24-07-03 21:37

Bjørn Jørvad:
> Der er nu højest besynderligt.

Pjat!

> SmartTalk benytter sig af TDC´s net, så det burde virke mindst lige så
godt
> som Telmore´s.

Det er ikke det der er problemet. Nettet er ok... men jeg ville være flov
ved at sige, at jeg havde Debitel som telemobiludbyder. De er for useriøse
og deres kundeservice... uha!

> Er prisen pludselig blevet et ligegyldigt parameter, så vil jeg da hæve
> priserne, hvis jeg var udbyder.

Det er ikke en ligegyldig parameter! Bestemt ikke!

Mvh Jean

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-07-03 21:43

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er ikke det der er problemet. Nettet er ok... men jeg ville være flov
> ved at sige, at jeg havde Debitel som telemobiludbyder. De er for useriøse
> og deres kundeservice... uha!

Nu har jeg haft mobiltelefon i næsten 30 år.

Det kan tælles på én hånd, de gange jeg har haft brug for nogen udbyders
kundeservice.

Hvad pokker er det I taler med udbydernes kundeservice om..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Jean

Dato : 25-07-03 08:54

Bjørn Jørvad skrev:
> Nu har jeg haft mobiltelefon i næsten 30 år.

Det kan jeg ikke prale med.

> Det kan tælles på én hånd, de gange jeg har haft brug for nogen udbyders
> kundeservice.

Jeg har været kunde hos Sonofon, Debitel, Telia og TDC. (Nu Telmore)
Så tænker man, hvorfor? Fordi jeg har købt telefoner med abonnement.

> Hvad pokker er det I taler med udbydernes kundeservice om..?

Jeg har snakket med både Telia og TDC's kundeservice for at brokke over fejl
på mine regninger.
Telia blev jeg fortsat opkrævet for et abonnement, som var opsagt. TDC
skulle frigøre de penge jeg havde betalt forud for mit abonnement inden jeg
skiftede til Telmore.

Debitel har jeg skrevet en mail til engang, de svarede aldrig!
Sonofon ligeledes en mail... det tog 4 uger, så var der svar. (Det skal
siges, at det var under indførslen af det nye EDB-system.)

Telmores kundeservice har jeg aldrig haft brug for, da det bare har kørt
smertefrit, men det er rart at vide... at hjælpen kun er et minut eller en
mail væk....

Mvh Jean

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 25-07-03 15:00

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

KLIP .. en del om brugen af kundeservice.

Jeg har haft egen (betalt selv) telefon (fastnet og lidt senere også
mobiltelefon) i alle disse år.

Jeg har anvendt TDC til fastnet (gør det endnu) analog, nu 3 x ISDN II + 1
ADSL (512/512), TDC til de første mobiltelefoner, Sonofon på én mobilos
(nu), TDC på én mobiltelefon (nu) og nu (for at prøve) én på Telmore.

Jeg har aldrig oplevet fejlagtige telefonregninger mv.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Jean

Dato : 25-07-03 15:30

Bjørn Jørvad skrev:
> Jeg har anvendt TDC til fastnet (gør det endnu) analog, nu 3 x ISDN II + 1
> ADSL (512/512), TDC til de første mobiltelefoner, Sonofon på én mobilos
> (nu), TDC på én mobiltelefon (nu) og nu (for at prøve) én på Telmore.

Nej, men det er osse TDC og Sonofon, som laver mindst fejl på deres
regninger (set i forhold til kundeantal) fremfor Telia og Debitel, som laver
en del fejl. Det er vist i diverse undersøgelser.

Nu du har prøvet Telmore, skal du så ikke ha' skiftet de 2 andre til
Telmore? Du kan vel ligeså godt gå efter den laveste pris? Hvordan har du
oplevet forskellen på dækning mellem TDC vs. Sonofon?

> Jeg har aldrig oplevet fejlagtige telefonregninger mv.

Det har jeg! Det er træls!

Mvh Jean

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 25-07-03 15:35

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu du har prøvet Telmore, skal du så ikke ha' skiftet de 2 andre til
> Telmore?

Det tror jeg bliver for dyrt.

> Du kan vel ligeså godt gå efter den laveste pris?

Både TDC og Sonofon tilbyder billige priser og så det mere essestielle ...
jeg er erhvervskunde.

> Hvordan har du
> oplevet forskellen på dækning mellem TDC vs. Sonofon?

De har i alle årerne været lige gode og såmen også lige dårlige....alt efter
udbygningstakten og hvor denne er foregået.

> Det har jeg! Det er træls!

Surt sjov..

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Jean

Dato : 26-07-03 09:58

Bjørn Jørvad skrev:
> Både TDC og Sonofon tilbyder billige priser og så det mere essestielle ...
> jeg er erhvervskunde.

Okay, det kunne jeg ikke vide...

> De har i alle årerne været lige gode og såmen også lige dårlige....alt
efter
> udbygningstakten og hvor denne er foregået.

Okay, her hvor jeg bor er TDC klart bedst. (Jeg bor langt ude ja....

Mvh Jean

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-07-03 12:52

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

KLIP

> Okay, her hvor jeg bor er TDC klart bedst. (Jeg bor langt ude ja....

I kraft af min profession har jeg bevæget mig rundt i det ganske danske land
i en stor del af mit arbejdsliv.

Derfor har jeg oplevet forskellighederne på diverse net...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-07-03 16:46

Hej

"Jean" <ask@me.dk> wrote:

>Hmm, nu må Telmore da snart komme med et svar...
>Ikke at jeg vil skifte selvom prisen faldt til det halve af Telmores...

Der er nok ingen tvivl om at adskillige mobilselskaber i disse dage har
fået sat ny papirrulle i regnemaskinen, og har gang i lommeregnerne...

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : CS

Dato : 24-07-03 17:39

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> øre i minuttet og hæver prisen på SMS-beskeder til 19 øre. Nu skal
> selskabet markedsføres på at være det billigste, hvilket ellers har

Skal måske blive hos smarttalk alligevel så! Eller nej, for deres
kundeservice ser da ud til at være helt i bund! Ingen opdatering af
hjemmesiden (gamle priser), og ingen information til kunderne om
prisændringer! Hmm!

- CS

> --
> M.v.h. Ole®
>
> "Skik følge, eller land fly"

---

Fra : Hien

Dato : 24-07-03 18:39

"CS" <cs@sleDELETEepy.dk> wrote in message
> Ingen opdatering af hjemmesiden (gamle priser), og ingen information til
kunderne om prisændringer! Hmm!

"Smarttalks nye priser har virkning fra på mandag." - Måske derfor? Folk har
det med at holde ting fortrolige.. lad os nu ikke se om der ikke snart sker
noget med hjemmesiden...

--
Mvh,
Hien

Fra : CS

Dato : 24-07-03 19:31

"Hien" <hien@fjerndette.hien.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Folk har
> det med at holde ting fortrolige.. lad os nu ikke se om der ikke snart

Jep det ved jeg! Synes bare det er lidt dårligt, at de ikke opdaterer
deres side, nu hvor det kendt i alle medier, at de sænker prinsen på
samtaler. Med hensyn til sms prisen som stiger, kunne de nu godt have
meddelt deres kunder det, da det har været fremme længe.

Men venter og ser hvad der sker... Bare min mening!

- CS

> --
> Mvh,
> Hien