Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S2Pro tip..!
Fra : max

Dato : 23-07-03 23:54

Jeg er sku nok den eneste der bruger S2Pro, men i tilfælde
af der sidder en anden "lost soul" der ude og syns den æder
CR123 batterierne for hurtigt, så er det muligt at bruge en
Nikon MB16 AA batteri pack..
Der skal slibes et par kanter for at få den på plads, men så
fungerer den også finno..) -max-

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-07-03 11:47

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er sku nok den eneste der bruger S2Pro,

Nej nej vi er mange....

> [...]
> Nikon MB16 AA batteri pack..
> Der skal slibes et par kanter for at få den på plads, men så

Har nu ikke obseveret det som et problem men tak for tippet...
Kender ikke de omtalte batterier, men er de billigere eller er det
opladelige batterier..??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : max

Dato : 24-07-03 11:56

> [...]
> opladelige batterier..??
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Batteri packen tager 4 stk AA batterier, jeg syns det er
lidt smart kun at brug en slags batterier, den skrues fast
under kameraet så kameraet får bedre balance ved længere
teleobjektiver.. Jeg tror det er de lange teleobjektiver der
sluger strøm, ja kameraet fungerer uden CR123, men det
hænder man lige vil ha et glimt i øjet, så nu prøver jeg den
MB16..
Godt at høre der er andre S2 brugere..-max-

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-07-03 12:14

"max" skrev
> Godt at høre der er andre S2 brugere..-max-

Og, hvis i ikke allerede véd det, final version 2,0 af
HyperUtility software kan nu downloades fra:
http://home.fujifilm.com/products/digital/download/index.html
Den skulle været kureret for de bugs, som den japanske
beta-version havde...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : max

Dato : 24-07-03 12:55

> [...]
> http://home.fujifilm.com/products/digital/download/index.html
> Den skulle været kureret for de bugs, som den japanske

Det er lidt af en opgradering, 28mb.. Tak for tippet Peter..!!
-max-

Fra : max

Dato : 25-07-03 05:04

> [...]
> http://home.fujifilm.com/products/digital/download/index.html
> Den skulle været kureret for de bugs, som den japanske

Nå nu har jeg givet op.. Men tak alligevel Peter..
Hyper Utillity er stadigvæk et elendigt stykke software,
langsomt langsomt og håbløs interface.
Jeg foretrækker Bibble, selv Adobe's Camera Raw er
bedre, og det er ellers ret elendigt..
-max-