Orig. Beatles singler
Fra : Steen F.

Dato : 23-07-03 21:37

Hejsa

Er der et specielt sted på nettet hvor man handler med orig. Bealtes plader?
(ud over eBay).
Måske et Betales forum el.lign.?
Jeg har et par gamle 7" jeg gerne vil have vurderet.

Hilsen Steen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-07-03 00:05

Steen F. skrev :
> [...]
> (ud over eBay).
> Måske et Betales forum el.lign.?
> Jeg har et par gamle 7" jeg gerne vil have vurderet.

eBay er nok det bedste sted - jeg kender faktisk ikke andre. MEN hvilken
stand er dine singler i?
De skal være i næsten perfekt ny stand - og første udgivelse - hvis du skal
opnå noget der ligner en hund. Der er så mange at de singler i omløb, at
værdien er meget lille.
Prøv evt at spørge efter et sted i JP's Beatles forum:
http://www.hotforum.dk/hotforum/instance/7DC5380C.nsf/topic?openview

..- der dog er temmelig dødt pt. Men spørgsmålet har været oppe før så led i
gamle indlæg.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 22.7.03)