Muddi update
Fra : Pia J

Dato : 23-07-03 18:18

Ja, nogen af jer så jo et glimt af lille Muddi da I var her - men et rigtigt
indtryk af lillepigen fik I vist ikke, fordi:

Hun er sq vokset!

Jeg syntes pludselig, at hun fyldte så meget på mit skød, så jeg måtte lige
veje.

Ankomst december: 1900 g

Opfodret en måned senere: 2500 g

23 juli: 4 kg!!! Godt nok er hun blevet rundmavet, men hun har ikke 1½ kg
for meget midt på, trods alt.

Godt gået Muddi!

:Pia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-07-03 18:55

hej Pia

Jamen det er da lækkert at se bevis på at hun
trives og er landet hos rigtig dygtige slaver )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 23-07-03 19:25

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Ankomst december: 1900 g
>
> Opfodret en måned senere: 2500 g
>
> 23 juli: 4 kg!!!

Der er jo bare skønt at hun landede på det rette dørtrin og jeg fik
da givet hende et hurtigt strøg over ryggen i køkkenet

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pia J

Dato : 23-07-03 21:07

> Der er jo bare skønt at hun landede på det rette dørtrin og jeg fik
> da givet hende et hurtigt strøg over ryggen i køkkenet

Det var nu ikke for at forherlige mig selv, at jeg skrev indlægget :) Jeg
synes bare det er en glæde at se, hun klarer sig så godt. Også selvom hun
bruger min hånd som livline, når hun er ved at skvatte ned fra skrivebordet

:Pia

Fra : Kate

Dato : 23-07-03 21:26

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Det var nu ikke for at forherlige mig selv, at jeg skrev indlægget
> :)

Det forventede jeg heller ikke. Men nogle gange får de nødstedte katte
henvendt sig steder hvor der er mennsker med hjertet på rette sted,
Muddi er en af de heldige

> Jeg synes bare det er en glæde at se, hun klarer sig så godt.

Det synes jeg bestemt også. Billederne af hendes sår var ikke lækre, så
at se hende trives så godt er kun skønt. Tænk hvis hun ikke var blevet
hjulpet, sikke en forfærdelig død hun kunne ha' imødeset.

> Også selvom hun bruger min hånd som livline, når hun er ved at
> skvatte ned fra skrivebordet

Hihi, den kender vi. Hva' er mennesker til for, hvis ikke sørge for god
mad, en ren tissekasse og at gribe mislingen uanset hvor den er ved at
skvatte ned fra

Fra : Ragna

Dato : 24-07-03 10:30

Det er fantastisk, at hun er vokset så meget.
Har du nogen anelse om, hvor gammel hun var, da hun kom på julebesøg hos
jer?
Vores Fufu er også vokset godt, siden han kom over sin sygdom som killing.
Da vi fik ham, var han 4-5 mdr. og vejede 1100 g.
Nu er han godt 2 år og vejer 5,8 kg.

--
Venlig hilsen, Ragna