katte navn til ny killing hjælp !!!!!!!!!~
Fra : jessie

Dato : 23-07-03 16:24

hej alle
er der noget de kan komme op med at godt navn til vores nye killing

se under album hos jessie der er billeder af hende...
mail mig gerne på

jessica@surfmail.dk

Med venlig hilsen
jessie
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Katrine Nederby

Dato : 24-07-03 00:58

"jessie" <jessicaKATTE@BAKKEsurfmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej alle
> er der noget de kan komme op med at godt navn til vores nye killing

Hej Jessie.

Hun er godt nok yyyndig Navne er jeg ikke så god til, men hun kunne godt
ligne en Molly synes jeg.

Og så kom jeg jo også til at kigge på Mivse...Hvor er hun bare en dejlig
tortie (m. hvidt). Jeg har aldrig set så sjov en aftegning før. Hun er
virkelig noget særligt og meget meget charmerende

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 24-07-03 02:36

Hun ser godt nok dejlig ud!
Her er et link til en masse Katte & hunde navne... mon der var et der kunne
bruges der?
http://home19.inet.tele.dk/westi/navne.htm

/Mette

--
http://zeus.cyberdonut.dk/
http://choko.cyberdonut.dk/

Fra : Heidi Tengstedt

Dato : 24-07-03 08:40

> [...]
> er der noget de kan komme op med at godt navn til vores nye >killing
> se under album hos jessie der er billeder af hende...

Hej Jessie
Jeg fandt aldrig din profil (ingen Jessie).....og har dermed ikke set
din lille killing. Men alligevel...min erfaring er, at lige pludselig
kommer der et navn dumpende fra "nowhere" så man behøver faktisk ikke
tænke så meget over det.

Min Mulle, kom hurtigt til at hedde Frederik (som i "lille frække
Frederik", men ad åre udviklede han sig altså til...en Mulle:)

Miver har altid heddet Miver, fordi hun snakker en hel del.

MissRosa fik naturligvis navn efter min ustyrlige veninde i Ålborg *G*

Snøflen (hittemis, bortadopteret) hed sådan, fordi han nøs og nøs og
Lillepigen (også hittemis, afl. Inges Kattehjem) var simpelthen en Lille
Pige, så hvad var problemet *GG*

Så mon ikke din killing lige pludselig får sig et navn *smil*

Ellers holder jeg meget af Fleur (fransk for blomst

Med venlig hilsen
Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk/killing.html

Fra : Denise

Dato : 24-07-03 09:29

"jessie" <jessicaKATTE@BAKKEsurfmail.dk> wrote in message
> [...]
> er der noget de kan komme op med at godt navn til vores nye killing
>
> se under album hos jessie der er billeder af hende...

Hej Jessica
Hermed et par link, så det ender med at du slet ikke kan bestemme dig

http://home.online.no/~rsvensse/reicatname.html

http://www.petrix.com/catnames/w.html

http://www.bowwow.com.au/index.asp

Hilsen Denise

Fra : Jernladyen

Dato : 24-07-03 15:41

"jessie" skrev d. 23-07-03 16:24 dette indlæg :
> [...]
> er der noget de kan komme op med at godt navn til vores nye killing
>
> se under album hos jessie der er billeder af hende...

Hej Jessica.
Hvor er hun dog kær. Hun ligner en Putte, sådan som hun putter sig. Men
hun kunne også hedde Ronja, Cirkeline, Victoria, Mia eller noget helt
andet.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 24-07-03 17:25

> [...]
> er der noget de kan komme op med at godt navn til vores nye killing
>
> se under album hos jessie der er billeder af hende...

Hvor er hun en køn, bette sag. På billederne virker hun helt sølv-agtig, så
måske Silvia, Silva, Silje eller Silvana?

MVH Mette