N6610 + infrarød
Fra : Anders Hansen

Dato : 23-07-03 13:08

Hej

Er der nogen af jer der kan forbinde med 43.2 Kbit/sek ?

Jeg har GRPS og Highspeed data via Telmore, jeg kan kun få den til at
forbinde med 28.8 kbit/sek..

Venlig hilsen

Anders Hansen

Fra : Hien

Dato : 23-07-03 13:10

"Anders Hansen" <mail@REMOVEMEanders-hansen.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer der kan forbinde med 43.2 Kbit/sek ?
Nej, desværre ikke.

> Jeg kan kun få den til at forbinde med 28.8 kbit/sek..
Så er vi to..

Fra : Jimmy

Dato : 23-07-03 13:22

> [...]
>
> Er der nogen af jer der kan forbinde med 43.2 Kbit/sek ?
>
> Jeg har GRPS og Highspeed data via Telmore, jeg kan kun få den til at

Hvordan ved du hvad hastigheden reelt er?
Computeren melder jo blot portens hastighed ud.
Min siger f.eks. 115.200 men det er jo ikke min reelle hastighed.

Forsøg at downloade en fil fra Tucows og se den reelle hastighed der.

Mvh
Jimmy