Hvordan skaffer mna et SIM kort ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-07-03 07:29

Hvis man nu gerne vil købe en brugt telefon til en anden, som gave fx.,
så er det jo ikke noget problem at finde en telefon, men SIM kortet er
jo aldrig med.

Kræver det at man som førstegangsmobilejer, bliver nødt til at købe fra
nyt for at få fat i et SIM kort ?

Jeg har overvejet at give min søster en mobiltelefon i fødselsdagsgave.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : KGB

Dato : 23-07-03 07:48

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyt for at få fat i et SIM kort ?
>
> Jeg har overvejet at give min søster en mobiltelefon i fødselsdagsgave.

Hun bestiller bare et abbonement i det selskab hun ønsker at benytte. Så får
hun simkort og telefonnummer. Det er ikke noget problem.
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-07-03 07:57

KGB <kgbnsa@hotmail.com> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Hun bestiller bare et abbonement i det selskab hun ønsker at benytte. Så får
> hun simkort og telefonnummer. Det er ikke noget problem.

Så hun ka godt købe en ulåst brugt telefon og så rette henvendelse til
fx. Telmore og blot få et SIM kort ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Kasper

Dato : 23-07-03 08:22

> Så hun ka godt købe en ulåst brugt telefon og så rette henvendelse til
> fx. Telmore og blot få et SIM kort ?

Ja, lige præcis.

Mvh

Kasper

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-07-03 08:24

Kasper <news@kasperc.dk> wrote:

> Ja, lige præcis.

Men kan det betale sig ?

I dag i Berlingske Tidende kan man få en Sony Ericsson t68i til 498,-

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Søren Christensen

Dato : 23-07-03 08:47

> Men kan det betale sig ?
>
> I dag i Berlingske Tidende kan man få en Sony Ericsson t68i til 498,-
>
> --

kommer an på abbonementet der er med...

Venligst

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-07-03 09:00

Søren Christensen <master.clio≈L@12move.dk> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> kommer an på abbonementet der er med...

TDC MobilSnak

Ja det er jeg med på, men hvis vi nu laver følgende regnestykke:

et stk. helt ny telefon t68i med garanti 500,-

et stk. abonnement med en minimum løbetid på 6 måneder.

et stk. brugt t68i - typisk til ca. 1000,- - 1.100,- - lad os sige
1100,-

det giver et frirum på 600,- kr. fordelt på 6 måneder - altså kr. 100,-
om måneden som MobilSnak abbonnementet må/kan være dyrere end det
billigste abbonnement.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/