Hvad betyder FSAA ?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-04-01 06:53

Ja...jeg ved godt hva' det er, men står det for?
"Full Scene Anti Aliasing" eller "Full Screen Anti Aliasing"

- Lars

Fra : Torben Dam Refsing

Dato : 03-04-01 10:10

Full Scene Anti Aliasing

Fra : Lind

Dato : 04-04-01 09:48

Ifølge Alt Om Data, er det lige omvendt. : - )

Full Screen Anti Aliasing

Fra : Lars Krag

Dato : 04-04-01 10:22

"Lind" <martin_lind@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge Alt Om Data, er det lige omvendt. : - )

He-he, det er en af de sjovere. Ifølge min Display Director hedder det Full
Scene AA, ligesom det gør på mange web sites, der tester hardware. Faktisk
var jeg sikker på at du og AOD tog fejl, indtil jeg lige kom til at kikke på
ATI´s hjemmeside, og hovsa, de kalder det sør´me Full Screen AA på 32 MB
Radeon kortene. Jeg mener dog det bør hedde Full Scene, da det jo er det
det er. F.eks. kan man jo godt køre 3d i et vindue, og så er det vel stadig
Full Scene, men ikke Full Screen, eller? Måske ATI bare ikke har fået læst
ordentlig korrektur på deres side. Og skulle der være en "Kloge Åge" derude,
så korrigér os endelig

Lars

Fra : Torben Dam Refsing

Dato : 04-04-01 12:15

Tom fra Toms hardware Guide siger Full Scene Anti Aliasing, AnandTech nøjes
med at kalde det FSAA, og SharkyExtreme kalder det begge dele ...

Hvor smart...