Gamle kunder betaler mere end nye hos Tisc~
Fra : Jakob Riis

Dato : 22-07-03 21:44

Jeg klikkede på en Tiscali annonce og så at nu koster en forbindelse
tilsvarende min 'kun' 400 kr om måneden (256/256 med Cisco 677 Router).

Tjekkede min seneste Tisclali regning og så at jeg betaler 410 kr. om
måneden.

Ringer til dem for at gøre opmærksom på fejlen. Men NEJ! - får at vide
at det ikke er nogen fejl. De annoncerede priser er kun for nye kunder!

Eneste måde at få det til de nye priser er at bestille en op- eller
nedgradering af forbindelsen.!

Jeg synes det er disrespekt overfor 'gamle loyale kunder'.

/J

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-03 21:53

On Tue, 22 Jul 2003 22:43:32 +0200, Jakob Riis <jakob@sonicecape.net>
wrote:

> [...]
>nedgradering af forbindelsen.!
>
>Jeg synes det er disrespekt overfor 'gamle loyale kunder'.

Jeg er da meget glad for at jeg ikke skal betale samme pris som nye
kunder. Jeg betaler 495 kr om måneden for en 768/128 forbindelse, det
endda 5 kr. billigere end nye kunder får lov til at betale for en
512/128 forbindelse så jeg klager ikke
Så det er ikke disrespekt over for alle gamle loyale kunder.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 23-07-03 07:23

det er også min erfaring:

ny pris for en 1024/512 + cisco soho 77 er 710,- pr mdr.

Jeg får mit for 666,6

Det kan godt findes billigere hos andre udbydere, men set ift. andre tiscali
kunder er det da ok..

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-03 14:25

Jakob Riis jakob@sonicecape.net skrev dette:

> Jeg synes det er disrespekt overfor 'gamle loyale kunder'.

Det er da meget mere disrespekt at de ikke svarer på henvendelser.

Jeg opsagde mit abb. den 10/5-2003 og har endnu ikke hørt en dyt fra
dem

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***