Hjælp til Outlook/Nyhedsgrupper
Fra : Jan Tønder

Dato : 22-07-03 21:30

Hej.

Når man benytter Outlook XP til at læse nyhedsgrupper, så kan man under
Funktioner -> Indstillinger angive hvor mange minutter der skal gå før der
bliver søgt efter nye meddelelser. Jeg har prøvet at sætte denne indstilling
til 1 minut, men kan ikke umiddelbart se hvilke meddelelser der menes. Jeg
troede den selv opdaterede nyhedsgruppen med de seneste opslag, men det er
ikke tilfældet - da skal man selv opdatere (F5) eller klikke på
Nyhedsgruppen. Hvad er det for meddelelser den automatisk søger efter?

Mvh Jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-03 21:59

Jan Tønder skrev:

>Når man benytter Outlook XP til at læse nyhedsgrupper, ...

OE har sin egen debatgruppe:

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-03 22:06

Bertel Lund Hansen <nospamfor@lundhansen.dk> skrev :

>OE har sin egen debatgruppe:

Korrekt, men det var nu mig, der satte fut hertil.

Spørgsmålet er jo om det er et Outlook- eller et Outlook
Expressspørgsmål.
--
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-03 22:08

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Spørgsmålet er jo om det er et Outlook- eller et Outlook
>Expressspørgsmål.

Da der stod noget med "nyhedsgrupper", kan det da ikke være
Outlook?

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 22-07-03 22:17

Bertel Lund Hansen <nospamfor@lundhansen.dk> wrote:

> Da der stod noget med "nyhedsgrupper", kan det da ikke være
> Outlook?

Egentlig jo, da Outlook kan sættes op til at læse nyhedsgrupper. Den
bruger blot OE delen til dette, men det kan startes indefra Outlook, som
jeg husker det.

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-07-03 22:28

In dk.edb.internet.software.mail+news, Carl Drud wrote:

>Egentlig jo, da Outlook kan sættes op til at læse nyhedsgrupper. Den
>bruger blot OE delen til dette, men det kan startes indefra Outlook, som
>jeg husker det.

Ved nogen hvor dette foregår: "...kan man under Funktioner ->
Indstillinger angive hvor mange minutter der skal gå...".

Det må vel afgøre striden?

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Carl Drud

Dato : 22-07-03 22:42

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote:

> Ved nogen hvor dette foregår: "...kan man under Funktioner ->
> Indstillinger angive hvor mange minutter der skal gå...".
>
> Det må vel afgøre striden?

Spørgeren har flyttet spørgsmålet til OE gruppen. Umiddelbart vil jeg
tro den funktion der tales om kun gælder til nye e-mails og ikke
nyhedsmeddelelser.