Forsikring
Fra : Colsted

Dato : 22-07-03 20:35

Hvor tegner man den bedste/billigste all-round rejseforsikring?
Vi er en familie på 4 personer der skal på en uges charter.

På forhånd tak.

Susanne Colsted

Fra : connie-toft

Dato : 22-07-03 20:41

Jeg ved ikke om europædiske er de billigste, men vi har en
årsrejseforsikring til 292,- for 2 pers. denne dækker overalt i europa.
Tager vi længere væk, køber vi en tillægsforsikring. De få gange vi har haft
brug for forsikringen, har der ikke været noget at klage over.
Altså herfra kun god anbefaling!!!

Og god ferie, hvorhen i end skal!!!
Connie

Fra : Christian Lyng

Dato : 22-07-03 21:43

"Colsted" <susanne_colstedxxx@tdcspace.dk> wrote in message
> Hvor tegner man den bedste/billigste all-round rejseforsikring?
> Vi er en familie på 4 personer der skal på en uges charter.
>
> På forhånd tak.
>
> Susanne Colsted

Hvad med at kigge din indbo forsikring igennem,-min dækker feks bortkomst og
beskadigelse af indskrevet bagage, der sendes med fly, tog, eller bus.

hvis det er sygeforsikring så dækker det 'gule' jo i europa.

desuden har nogle kredit kort jo rejseforsikring.

Chr.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 23-07-03 10:35

"Colsted" <susanne_colstedxxx@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor tegner man den bedste/billigste all-round rejseforsikring?
> Vi er en familie på 4 personer der skal på en uges charter.
>
> På forhånd tak.
>
> Susanne Colsted

Det kommer an på....

Det er svært at svare på, uden at vide hvor i skal hen. Umiddelbart vil jeg
sige, som andre også gør, at hvis det er i Europa, så er i dækket. Både af
det gule og nok også af jeres indbo. Skal i udenfor Europa er der mange
muligheder. Gouda er et godt bud, der både er seriøse og billige. Andre er
billigere men opererer med selvrisiko og dækker også i mindre grad. Derfor
skal vi vide lidt mere om jeres behov og ønsker for at kunne give gode råd.
Herunder jeres rejsevaner, for at kunne sige lidt om års-rejse forsikringer.

Kennet