Ejerskifte på .COM og .NET?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 22-07-03 19:46

Hej

Jeg har et .COM og et .NET domæne som skal skifte ejer.

Hvordan / hvor gør jeg det ?

mvh Lars

Fra : Kasper Møller

Dato : 22-07-03 19:54

"Lars Rasmussen" <lr_nospam@oz1hmn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har et .COM og et .NET domæne som skal skifte ejer.
>
> Hvordan / hvor gør jeg det ?
>
> mvh Lars

Ved det ikke med sikkerhed, men mit gæt ville være at du skal gøre det der
hvor du købte dem.

Fra : Andreas Jensen

Dato : 22-07-03 22:14

> Ved det ikke med sikkerhed, men mit gæt ville være at du skal gøre det der
> hvor du købte dem.

Det lyder som et godt sted at starte. Med mit .org-domæne har jeg adgang til
at ændre i whois selv - mon ikke alle har det?

/Andreas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-03 22:22

Andreas Jensen skrev:

>Det lyder som et godt sted at starte. Med mit .org-domæne har jeg adgang til
>at ændre i whois selv - mon ikke alle har det?

Hvis jeg skulle købe et domæne af dig, ville jeg ikke være
tilfreds med at du kunne rette i whois-oplysningerne.

--
Bertel

Fra : DeBoss

Dato : 31-07-03 23:09

Det er ret kryptisk at ændre et .com domæne.. .dk er nemme.
Men har du købt det gennem en ISP ell. lign (hvilken "alle" vel har), skal
du henvende dig til denne og bede om en omregistrering af domænet..

Mvh Dennis