Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor er fonten ? (LucidaCalligraphy Italic~
Fra : Ronni

Dato : 22-07-03 17:51

Hejsa

Jeg har til noget for sjov webdesign brugt en font ved navn
LucidaCalligraphy Italic.
Desværre er den (for some reason?) ikke længere i min samling af fonts.

Er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i denne font igen, uden at det
koster en bondegård
(en bondegård < 50 kr)
Eller alternativt en font som ligner meget / samme stil ?

mVh
Ronni
rofeFJERNMIG@mailme.dk
Husk fjern FJERNMIG veed mail

Fra : hcma

Dato : 22-07-03 18:49

"Ronni" <ingen@spam.xxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster en bondegård
> (en bondegård < 50 kr)
> Eller alternativt en font som ligner meget / samme stil ?

Hvis du har Ms Word ligger den der.
Jeg kan evt. uploade den som *.zip, hvis du gerne vil have det.
m v h
HC

Fra : Ronni

Dato : 22-07-03 18:52

> Hvis du har Ms Word ligger den der.
> Jeg kan evt. uploade den som *.zip, hvis du gerne vil have det.
> m v h
> HC

hmm... det synes jeg ikke at kunne finde den. Du må da meget gerne uploade
den, tak!

/Ronni

Fra : hcma

Dato : 22-07-03 18:56

"Ronni" <ingen@spam.xxx> skrev i en meddelelse
> hmm... det synes jeg ikke at kunne finde den. Du må da meget gerne uploade
> den, tak!
>

> /Ronni

ok - den ligger her:
http://www.hcma.dk Og den er ikke zipped
m v h
HC

Fra : hcma

Dato : 22-07-03 18:57

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> ok - den ligger her:
> http://www.hcma.dk Og den er ikke zipped
> m v h
> HC

Ronni: giv lige besked når du har taget den ned, så jeg kan slette den
igen.
m v h
HC

Fra : Ronni