Viderestilling, kun opkald eller også SMS?
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 22-07-03 15:21

Kære NG

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

Jeg har nemlig modtaget mit TELMORE Simkort her idag.

Tanken bag ved mit telmore simkort var at hvis jeg nu kom så langt ud
"på landet" at mit almindelige nr ikke virkede at så ville jeg videre
stile mit rigtige nummer til mit telmore nummer for derved at få en
generet bedre forbindelse. Men så er det at jeg har et spørgmål

Når at man viderestiller sit nummer, er det så kun opkald der bliver
viderestillet eller er det også SMS'erne der ryger med?. Såfremt at det
kun er opkald der ryger igennem viderestillingen er der så ikke en
løsning der gør at SMS'erne fx kunne ryge samme vej så at folk ikke
"opfattede" at man faktisk havde skiftet simkort, andet end hvis at man
ringede/SMS'ede til dem?
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Betahelix

Dato : 22-07-03 19:14

kun opkald ^^

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 22-07-03 20:22

On Tue, 22 Jul 2003 20:13:41 +0200, "Betahelix" <rkarmark@(no
spam)hotmail.com> wrote:

>kun opkald ^^

Ikke så fedt, ville være dejligt hvis at SMS'er og deslige røg samme
vej.