Da i stuen
Jeg siger tak for hjælpen indtil videre og vil bokse lidt med TDC ang.
dette.
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3f1f02e9$0$83052>
> Juridisk er TDC ikke bundet til noget i denne sammenhæng. At man vælger
> at gøre noget alligevel udfra kulance er imo fint, men man kan jo i
> sagens natur ikke stille krav om det.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Det kan meget vel være at TDC havde loven på sin side, det vil jeg ikke
betvivle eftersom jeg ikke er jurist.
Men er det ikke lidt "bondefangeri" at lave en heftig reklame kampagne for
et tillægs produkt, og ikke gøre opmærksom på at det koster stakater at
slippe af det det igen ? Det svarer næsten til at købe en mobiltelefon til
1,- uden at blive gjort opmærksom på at der følger 6 mdr. abb. med i
handlen.
KsNa" <ksna@mail.dk> wrote in message
news:3f1ee34b$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>Ja! Kunder er sku nogle gange mærkelige.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja gu er vi så! Især når vi gerne vil købe endnu en ny vare i den samme
butik, og den ikke kan leveres grundet et andet produkt fra samme butik, så
er det højst mystisk at vi piver over at skulle betale 450,- for at få
leveret. Men naturligvis er det mit problem at kablerne til min bopæl ikke
kan klare at levere både ISDN + Xdsl på samme tid, det kan jeg godt se.
Jeg vælger at lægge endnu flere penge i det givne firma´s pengekasse, men
før jeg kan få lov til dette, skal jeg lige slippe 450,- hårdt beskattede
danske dollars - ja det kan jeg godt se rimeligheden i. Kunder er sq nogle
underlige størrelser - det er jeg helt enig i ! De er jo nærmest kun til
besvær.
/Lars
"If breasts had wings, my brain would be an airport"