Outlook spørgsmål.
Fra : LinaK

Dato : 21-07-03 21:53

Jeg bruger Outlook XP, og modtager en hulens masse mails.

Med somme tider 200 mails i løbet af 24 timer, og sortering, flytning
og sletning, laver det en masse 'rod' på c-drevet.

Siden man kan få f.ex. Agent, ICQ o.a. programmer til at benytte et
andet drev til filer etc, spekulerede jeg på om man kan få Outlook til
det også?

Er der nogen der ved om det er en mulighed, og hvis ja, hvordan gøres
det? Gerne skåret ud i pap for blondiner

Lina

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-07-03 22:03

LinaK skrev:

> Er der nogen der ved om det er en mulighed, og hvis ja, hvordan gøres
> det? Gerne skåret ud i pap for blondiner

Jeg vil tro at det i Outlook XP fungerer på samme måde som i
Outlook 2000(?).
Prøv evt.: <news:Xns93BAE3CF44EA.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Madsen.

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 22-07-03 10:40

Hej Lina

Du kan også gøre følgende :

I Outlook trykker på på "Funktioner" i den øverste linie, hvor du også har
mulighederne "Filer", "Rediger", "Vis" etc.

Vælg punktet "Indstillinger" og du får en box frem med 6 faneblade.

Vælg fanebladet "Konfiguration af e-mail"!

Tryk på knappen "Datafiler..." og under dette punkt kan du flytte alle dine
outlook-data til et "andet sted" på din computer!

Held og Lykke

..:Fuglesang:.

Fra : LinaK

Dato : 22-07-03 18:11

Jeg kunne ikke få den til at flytte derfra... men jeg fandt da stien
til hvor de lå henne ))

Lina

Fra : LinaK

Dato : 22-07-03 18:10