Regiment i Hillerød i 1776-1780 ?
Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 21-07-03 18:34

Kan nogen i gruppen fortælle mig, hvilket regiment der garnisonerede
i Hillerød i 1776-1780 ?
(Hvis det er til nogen hjælp kan jeg oplyse, at en major Drexler var
der i 1776)

på forhånd tak

venlig hilsen

Frede Haahr Nielsen

Fra : Henrik Olsen

Dato : 24-07-03 22:46

En del af Husarregimentet (én eskadron) var garnisoneret i Hillerød 1775-1788.
med venlig hilsen
Henrik Olsen

Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 26-07-03 19:02

Tak for hjælpen, Henrik. Jeg vil snarest gå på biblioteket og se,
hvad der står om Husarregimentet i Rigsarkivets Guide vedr
Forsvarets Arkiver.