Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Viggo Mortensen
Fra : Per M

Dato : 21-07-03 17:17

Hej
Jeg var lige inde på Museet for Fotokunst på Brandts Klædefabrik i Odense
for at se en udstilling af Viggo Mortensens fotografier. Det var meget
spændende og især hans sort/hvide arbejde var jeg betaget af.
Nu er jeg blevet nysgerrig efter at vide hvad han bruger af udstyr. Jeg har
søgt på nettet men har ikke kunnet finde nogen information om det, så jeg
ville høre om der var nogen her i gruppen, der måske kunne svare på det
spørgsmål.
På forhånd tak
mvh
Per M

Fra : max

Dato : 21-07-03 17:22

> [...]
> søgt på nettet men har ikke kunnet finde nogen information om det, så jeg
> ville høre om der var nogen her i gruppen, der måske kunne svare på det

Airbrush..?
-max-

Fra : Per M

Dato : 21-07-03 17:26

Nej Max, det var altså hans fotoudstyr jeg mente
Jeg læste et sted, at han altid havde kamera med sig, og så funderede jeg
lidt over, hvad det så kunne være for et - eller hvilke...
mvh
Per M

Fra : max

Dato : 21-07-03 17:32

> [...]
> Jeg læste et sted, at han altid havde kamera med sig, og så funderede jeg
> lidt over, hvad det så kunne være for et - eller hvilke...

Jeg syns jeg husker noget om Pentax 6x7 og hvis det er forkert
så må jeg være dig svar skyldig.. Var det også helt ved siden
af med airbrushen.. hmmm man er måske ved at blive, hva er det
det hedder.. -max-

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 20:45

> [...]
> for at se en udstilling af Viggo Mortensens fotografier. Det var meget
> spændende og især hans sort/hvide arbejde var jeg betaget af.

Hej...
Jeg har også været inde og se hans udstilling, og jeg synes også det var
meget betagende..
Og som dig, synes jeg ikke hans farve-billeder, var ligeså gode som hans
S/H...
Der var dog nogle enkelte han havde lavet den Ko-Øje effekt på, og den er
jeg ikke vanvittig tosset med.
Nogen gange er den god, men ikke alt for meget...

For jer der ikke har set den, syntes jeg klart i skulle prøve og se om i
ikke kunne få tid til det...

Sune Folkmann......