Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til Nikon Speedlight SB-80DX
Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 21-07-03 16:13

Tidligere her jeg efterlyst en dansk manual manual til min nyindkøbte
flash SB-80DX. Jeg sendte en mail til DFA som prisværdigt hurtigt
svarede, at jeg skulle henvende mig hos en forhandler, som kunne hjælpe
mig. I dag har jeg så været på besøg hos min foretrukne fotoforhandler,
og de oplyste mig at de sagtens kunne bestille en dansk manual hjem. Den
vil koste den nette sum af 450 kr.

Jeg tror jeg nøjes med den engelsksprogede manual som jeg kan finde på
nettet.

Ole Gyldenløve
E-mail: ole@gyldenlove.dk
Web: www.gyldenlove.dk/slaegt