Erfaringer med Hewlett Packard OfficeJet P~
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 21-07-03 16:16

Hejsa.

Jeg overvejer at udskifte min aldrende HP 970 CXi og HP ScanJet 4100C (som
alligevel ikke fungere ordentligt under XP) med ovenstående.
Dog har der jo "altid" være diverse skrøner om disse "alt i en" maskiner men
er de ikke ved at være fortid?

Så hvis der er nogen, som har nogen erfaringer med ovenstående eller lign.
modeller så vil jeg _meget_ gerne høre om dem.

Mvh.

Kenneth

Fra : Hindkaer

Dato : 21-07-03 18:27

Teknisk set har jeg kun gode erfaringer med HP OfficeJet - og HP produkter
generelt.

Der er naturligvis en risiko ved at have "alt-i-et" med hensyn til defekt af
en af delene.. men mon ikke funktionaliteten af produktet tæller mere - og
nu er der jo trods alt 2 års reklamationsret med telefonisk afhjælpning hos
HP.

Det eneste minus, hvilket også må siges at være betydeligt er HP´s høje
blækpris. Denne alene kunne måske få overvejelserne over på andre mærker..
f.eks. Canon, som igen og igen bliver kåret som de billigeste i originalt
blæk.

/Hindkaer

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3f1c0395$0$83060$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 21-07-03 19:11

> Teknisk set har jeg kun gode erfaringer med HP OfficeJet - og HP produkter
> generelt.

Også mig.

> [...]
> nu er der jo trods alt 2 års reklamationsret med telefonisk afhjælpning

Jah, men er det efterhånden ikke så høj kvalitet at chancen for defekter er
minimal!? Funktionaliteten betyder _meget_ for mig.

> [...]
> f.eks. Canon, som igen og igen bliver kåret som de billigeste i originalt

Ja, de er sgu små dyre at fylde blæk på. Det har du ret i.
Canon's modeller har ikke USB 2.0 og slet ikke de samme funktioner som HP.

> /Hindkaer

Kenneth

Fra : Esben

Dato : 22-07-03 07:31

> [...]
>
> Så hvis der er nogen, som har nogen erfaringer med ovenstående eller lign.
> modeller så vil jeg _meget_ gerne høre om dem.

Ovenstående model er så ny, at det er begrænset med fejlstatistik, men
lille/storebroren 2110 og 2210 er der ihvertfald meget få klager over.

--
Esben

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 22-07-03 11:14

> Ovenstående model er så ny, at det er begrænset med fejlstatistik, men
> lille/storebroren 2110 og 2210 er der ihvertfald meget få klager over.

Okay. Det er i det mindste betryggende at vide. Så håber jeg at denne
model er lige så god.

> --
> Esben

Kenneth