Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Makro/A60
Fra : Martin Petersen

Dato : 21-07-03 11:10

Den klarer det sq meget godt den A60'er....

http://petersens.homepage.dk/Mush.jpg

- Martin

Fra : max

Dato : 21-07-03 11:12

> Den klarer det sq meget godt den A60'er....
>
> http://petersens.homepage.dk/Mush.jpg
>
> - Martin

Nice Mush..-max-

Fra : rAnders

Dato : 21-07-03 21:04

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nice Mush..-max-

Yep du har helt ret: http://www.fotokritik.dk/pics/34988.jpg

rAnders.

Fra : MaRk

Dato : 21-07-03 22:26

"rAnders" <rand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Yep du har helt ret: http://www.fotokritik.dk/pics/34988.jpg
>
> rAnders.

Man kan næsten ikke vente til man får sit A60 nu

Mvh
Mark

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-07-03 00:58

MaRk wrote:

> Man kan næsten ikke vente til man får sit A60 nu

Jeg smider nogle flere makrobilleder en af dagene fra A60'eren. Det er min
mors kamera så jeg skal lige ha' hende til at sende dem til mig (det kan
godt tage tid :) ).... Jeg fik bl.a. et af en kæmpe "myre" (med vinger og
pulserende rød bagkrop?) der gik rundt med en grøn kålorm mellem benene. Jeg
ved ikke lige hvad det gik ud på, men spændende ser det ud. :)

> Mvh
> Mark

- Martin

Fra : Mogens

Dato : 22-07-03 01:08

On Tue, 22 Jul 2003 01:57:45 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

>Jeg fik bl.a. et af en kæmpe "myre" (med vinger og
>pulserende rød bagkrop?) der gik rundt med en grøn kålorm mellem benene. Jeg
>ved ikke lige hvad det gik ud på, men spændende ser det ud. :)

LOL, det lyder næsten lidt sjofelt.

Er selv ved at blive invaderet af samme slags myrer.
Imorgen kommer posten med mit A70. Så skal der leges
med makroen.

mvh Mogens