Killinger *s*
Fra : Ida Carlsen

Dato : 21-07-03 10:42

Hej alle *s*

Jeg vil gerne have lov at præsentere mit nyeste kuld coonier. 5 stks
bedårende skønheder, der valgte at komme til verden natten mellem lørdag
og søndag sidste uge med vægte der lå mellem 127 og 140 gram - der har
været trængsel

Min hjemmeside har gennem lang tid nu været yderst usamarbejdsvillig,
men det skyldes nok til dels det faktum, at jeg selv liiige skulle rode
lidt med koderne - vel at mærke uden jeg kender noget til den slags, men
jeg er af den natur, at kan der pilles og trykkes på ting, så er jeg
bare nødt til at gøre det.. det har nyligt kostet en støvsuger.. men jeg
lærer noget hver gang *G*
Der er kommet nyt design på siden - den er ikke helt som jeg vil have
den, men jeg har en god ven på sagen, så det skal nok komme.. hovedsagen
er at den nu virker igen og jeg vil gerne invitere jer ind for at se de
små : de er alle at se under "Killinger"

Gode sommerhilsner

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 21-07-03 11:08

<klip>
> [...]
bedårende skønheder, der valgte at komme til verden natten mellem lørdag
og søndag sidste uge med vægte der lå mellem 127 og 140 gram - der har

</klip>

Hej Ida

Tillykke med de 5 "mislinger"...der èr altså ikke noget så bedårende
som killinger, og nu må jeg sidde her og være helt vildt misundelig S'mil*
Held og lykke med rollingerne :)))

Mange hilsner fra
Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk/killing.html

Fra : Ida

Dato : 21-07-03 12:31

--
"Miver og Mulle's mor" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Ida
>
> Tillykke med de 5 "mislinger"...der èr altså ikke noget så bedårende
> som killinger, og nu må jeg sidde her og være helt vildt misundelig S'mil*
> Held og lykke med rollingerne :)))

Tusind tak
Jeg har selv siddet og været misundelig på alle andre, der har haft
killinger på det sidste - det er skønt igen at have sit eget kuld *s*

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-07-03 11:47

Ida Carlsen <CorkyCoonKATTE@BAKKEhotmail.com> writes:

> [...]
> bedårende skønheder, der valgte at komme til verden natten mellem lørdag
> og søndag sidste uge med vægte der lå mellem 127 og 140 gram - der har

TIllykke med de 5 mivere, regner da med at du holder os opdateret når
de vokser til..

> [...]
> er at den nu virker igen og jeg vil gerne invitere jer ind for at se de
> små : de er alle at se under "Killinger"

Pas nu bare på at det ikke bliver lavet så du ikke selv kan opdatere
den, har set "lidt" for mange eksempler på den slags...

> Gode sommerhilsner
>
> Ida
>
> DK CorkyCoon
> www.maine-coons.dk

Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa
http://misbamsen.dk udskift ".invalid" med ".dk" ved privat svar
brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Fra : Ida

Dato : 21-07-03 12:27

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk
"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> TIllykke med de 5 mivere, regner da med at du holder os opdateret når
> de vokser til..

Kan du tro jeg nok skal - de har lige fået øjne og jeg har skumle planer om
at lægge nye billeder op *S*

> Pas nu bare på at det ikke bliver lavet så du ikke selv kan opdatere
> den, har set "lidt" for mange eksempler på den slags...

Det er heldigvis kun designet jeg ikke selv kan hitte ud af - der må jeg
have tålmodighed - men billeder og text kan jeg selv rette på som jeg vil