Sang søges!!!!
Fra : Ultimatos

Dato : 21-07-03 09:52

Jeg savner titel og kunster på et instrumentalnummer som alle jeg har spurgt
kender, men (endnu) ingen kender titel eller kunster.

Når man danser til nummeret, begynder man med at "slå" fingrene sammen i
ørehøjde (tommelfinger "slåes" sammen med pegefinger/langemand med begge
hænder samtidig).
Ved næste "linie", blafrer man med bøjede arme ligesom vinger.
I tredie linie går man ned i knæ, mens man vrikker for dernæst at rejse sig
mens man klapper i hænderne.

Hele ovennævnte seance tager max. ½ minut, mens man synger: dip be dip be
dip be dip, dip be dip be dip be dip o.s.v.

Håber at ovennævnte kan "tydes".

m.v.h.

Fra : Kasper

Dato : 21-07-03 10:11

> [...]
>
> Hele ovennævnte seance tager max. ½ minut, mens man synger: dip be dip be
> dip be dip, dip be dip be dip be dip o.s.v.

Kunne lyde som "Chicken Dance" ved ikke hvem der har lavet den. Men der er
rigtig mange der har spillet den.

mvh.

Kasper

Fra : Ultimatos

Dato : 21-07-03 10:35

"Kasper" <123hovedude321@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig

> Kunne lyde som "Chicken Dance" ved ikke hvem der har lavet den. Men der er

Det var lige nøjagtig den - og tak for det hurtige svar!

m.v.h.

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-07-03 19:02

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS80305161839&sql=H216077