hastighed på port 119
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-03 09:31

Hejsa er der nogen som ved om TDC har sat en max hastighed på ens bredbånd
når det gælder port 119 altså news

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 21-07-03 10:30

<dadlen> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der nogen som ved om TDC har sat en max hastighed på ens bredbånd
> når det gælder port 119 altså news

Det kan jeg ikke forstille mig at de har.

De har dog sat en hastigheds begrænsning på deres egen newsserver, men det
påvirker dig ikke hvis du bruger en anden server.

/Anders

Fra : HKS

Dato : 23-07-03 18:28

"Anders K. Olsen" <akol_dk@hotmail.com> wrote in message
> <dadlen> skrev i en meddelelse
>
> Det kan jeg ikke forstille mig at de har.
>
> De har dog sat en hastigheds begrænsning på deres egen newsserver, men det
> påvirker dig ikke hvis du bruger en anden server.

Og hvad er begrænsningen på deres egen News server ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-03 18:49

"HKS" <aaa@aaa.dk> skrev :

>Og hvad er begrænsningen på deres egen News server ?

200 kilobit/sek. i primetime kl. 17 - 01, udenfor 600
kilobit/sek.
--
Knud

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 23-07-03 21:15

On Wed, 23 Jul 2003 19:48:49 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> 200 kilobit/sek. i primetime kl. 17 - 01, udenfor 600
> kilobit/sek.

500 kilobit/s, men ellers korrekt.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-03 00:01

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> skrev :

>500 kilobit/s, men ellers korrekt.