Bytte stål med letvægtsgasflaske.
Fra : Michael Pedersen

Dato : 21-07-03 09:26

Hej NG.
Hvor kan man billigst bytte fra en 11kg stålflaske til en
10 kg letvægtsflaske. Om der er indhold med betyder ikke
så meget, da jeg jo skal have gassen alligevel.

Mike

Fra : Peter Schrøder

Dato : 21-07-03 11:55

"Michael Pedersen" skrev
> Hvor kan man billigst bytte fra en 11kg stålflaske til en
> 10 kg letvægtsflaske. Om der er indhold med betyder ikke
> så meget, da jeg jo skal have gassen alligevel.

Mit bud er, at du får svært ved at få refunderet
panten på stålflasken. Jeg mener at jeg allerede
for 3 år siden fik fortalt at BP ikke længere
tager stålflasker retur.
Jeg fik panten tilbage i det lokale byggemarked, hvor
rygtet endnu ikke var nået ud...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 21-07-03 12:46

BP kører en opbytningkampagne, hvor man bytter flasken ud til en ny (fuld)
letvægts. Hvis den gule er ved at være tom, så er det (netto) ikke voldsomt
dyrt.

Bjarke

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 21-07-03 19:49

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:bfgjpt$p6t$1@news.cybercity.dk...
> BP kører en opbytningkampagne, hvor man bytter flasken ud til en ny (fuld)
> letvægts. Hvis den gule er ved at være tom, så er det (netto) ikke
> [...]

Hvis man ikke lige står og mangler gas, så ha' lidt is i maven. De fleste
forhandler plejer at have et "ombytningstilbud" i løbet af efteråret.
mvh

Jens-Peder Rasmussen
post@it-entre.dk

"I newsgroups udtaler mig altid som privatperson."

Fra : EJE

Dato : 23-07-03 07:48

Falder turen tilfældigvis forbi Bornholm, er prisen for en ombytning incl.
gas
178 kr. Billigere kan det ikke gøre! Det gælder både BP og Primadonna.

Michael Pedersen <Porsborg@OS.DK> wrote in article
<3f1ba39e$0$32528$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...