ATTN: aafe (ikke helt OT)
Fra : Sebbe

Dato : 20-07-03 23:30

Kan du ikke sende mig en mail til adressen i headeren (fjern RMV'erne), så
jeg kan få den email adresse du bruger, da jeg har brug for at kontakte
dig. Og til jer andre, så er det, som sagt, ikke helt OT.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 21-07-03 10:20

On 20 Jul 2003 22:29:43 GMT, Sebbe <SebbeRMV@RPGamRMVers.net> wrote:

>Kan du ikke sende mig en mail til adressen i headeren (fjern RMV'erne), så
>jeg kan få den email adresse du bruger, da jeg har brug for at kontakte
>dig. Og til jer andre, så er det, som sagt, ikke helt OT.

"Sebbe" og "Affe" - synes I ikke, det her er ved at blive rigeligt
barnligt?
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : aafe

Dato : 21-07-03 14:17

On Mon, 21 Jul 2003 11:19:51 +0200, Lars J. Helbo wrote:

>"Sebbe" og "Affe" - synes I ikke, det her er ved at blive rigeligt
>barnligt?

Tag et aftenskolekursus og lær at læse, før fantasien tager magten fra
dig!

Som du meget vel ved, er aafe mine initialer - og hvis du iøvrigt
vidste hvad sagen drejede sig om, ville du forhåbentlig skamme dig
over dit udbrud!

Arne

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 21-07-03 16:01

On Mon, 21 Jul 2003 15:16:59 +0200, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>Som du meget vel ved, er aafe mine initialer - og hvis du iøvrigt
>vidste hvad sagen drejede sig om, ville du forhåbentlig skamme dig
>over dit udbrud!

Jamen jeg ved godt, hvad sagen handler om. Den handler om, at man her
i gruppen skal opgive et forståeligt navn og en gyldig email-adresse.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : aafe

Dato : 21-07-03 16:19

"Lars J. Helbo" skrev:

> Jamen jeg ved godt, hvad sagen handler om. Den handler om, at man her
> i gruppen skal opgive et forståeligt navn og en gyldig email-adresse.

Du kan ikke læse. Du kan ikke tænke. Du kan ikke opføre dig anstændigt.
Men, ondt i r.... har du temmelig tit.

Såvidt jeg kan se i min newsreader, ryger du nu ud af denne NG.

Ha' det godt ...

<plonk>

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 22-07-03 06:06

Til aafe.

Uanset om jeres sag er OT eller ej, så er det ikke et særligt pænt sprog du
bruger.
Du får ikki mange stjerner for dine bemærkninger i denne tråd.
Husk, at med høflighed og tolerance kommer man langt!

Mvh Kurt Guldbæk

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 22-07-03 02:02

Lars J. Helbo <lars@salldata.dk> wrote in message news:<kuvnhvolok242f8eshiqjqdal46sbevfok@4ax.com>...
> i gruppen skal opgive et forståeligt navn og en gyldig email-adresse.

Den anden sag helt uvedkommende, så mindede det mig om at vi da vidst
ikke har en FAQ (ofte stillede spørgsmål) for denne gruppe, eller
hvad? Det kunne være meget praktisk med nogle guidelines (æv hvor
snakker jeg engelsk i dag) og tips til hvor man kan finde div.
resourcer, hvordan man gebærder sig, og så videre og så videre...

Hvad siger i andre?

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 24-07-03 02:53

Lars J. Helbo <lars@salldata.dk> skrev Mon, 21 Jul 2003 17:00:54 +0200

>Jamen jeg ved godt, hvad sagen handler om. Den handler om, at man her
>i gruppen skal opgive et forståeligt navn og en gyldig email-adresse.

For en gangs skyld er jeg 110% enig med Helbo. !

At Arne E. underskriver sig med forbogstaver gør såmænd ikke så meget.

Man kan jo altid kende ham på det sprog han svarer i, hvis nogen siger
ham imod.

Men når begge parter i en tosidet og tilsyneladende indforstået privat
brevveksling bruger pseudonym (eller helt undlader signatur) - og når
begge parter bruger forvanskede e-mailadresser, så *er* det altså ret
frustrerende for resten af gruppen.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Arne Feldborg

Dato : 24-07-03 02:53

Sebbe <SebbeRMV@RPGamRMVers.net> skrev 20 Jul 2003 22:29:43 GMT

>Kan du ikke sende mig en mail til adressen i headeren (fjern RMV'erne), så
>jeg kan få den email adresse du bruger, da jeg har brug for at kontakte
>dig. Og til jer andre, så er det, som sagt, ikke helt OT.

Hvis emnet er OT (står 'O' mon for On eller Off.?) og dette er din
eneste mulighed for at få fat på Arne E., hvorfor så ikke bare skrive i
klart sprog, hvad problemet er, og hvem det er du vil have fat på, og
hvem du selv er.?