Knægten jamrer (telmore)
Fra : Henning Lund

Dato : 20-07-03 12:31

Jeg aner ikke en brik om det så derfor spørger jeg herinde, min søn
siger at andre ikke kan sende ham billedbeskeder (mms eller noget i den
dur) til ham, hva skyldes det, noget med telefonen (Nokia 3510 i), noget
med abb. hos Telmore eller hva?
Han kan absolut ikke leve uden det så hjælp mig.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Søren Blom

Dato : 20-07-03 14:24

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev
> [...]
> med abb. hos Telmore eller hva?
> Han kan absolut ikke leve uden det så hjælp mig.

Har han tilmeldt sig GPRS og MMS hos Telmore, for det skal han, før han kan
modtage MMS.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 14:39

On Sun, 20 Jul 2003 15:24:08 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev
>>

>Har han tilmeldt sig GPRS og MMS hos Telmore, for det skal han, før han kan
>modtage MMS.

Er det ikke nok at han tilmelder sig MMS?, for hvis at man også SKAL
tilmelde sig GRPS hos telmore for at kunne sende/modtage MMS så scorer
telmore da nok del penge gratis.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-07-03 15:37

wrote:

>"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev
>>

>Har han tilmeldt sig GPRS og MMS hos Telmore, for det skal han, før han kan
>modtage MMS.

Man behøver ikke at tilmelde sig GPRS for at modtage MMS, man skal
"kun" tilmelde sig MMS.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Dennis Enøe

Dato : 20-07-03 21:17

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in message
> Man behøver ikke at tilmelde sig GPRS for at modtage MMS, man skal
> "kun" tilmelde sig MMS.

I principet ikke nej, men nogle mobilos kan ikke sende/modtage
uden gprs.

Hvis man sender over wap skal man også være opmærksom på at
der kommer lidt opkald med ind i prisen.

Dennis

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 21:18

On Sun, 20 Jul 2003 22:17:19 +0200, "Dennis Enøe"
<bluesy@spam.tiscali.dk> wrote:

> [...]
>uden gprs.
>
>Hvis man sender over wap skal man også være opmærksom på at
>der kommer lidt opkald med ind i prisen.

Vil gå udfra at dette opkald er medregnet i de 2,75 det koster at sende
en MMS hos Telmore.

Fra : Henning Lund

Dato : 20-07-03 16:14

Søren Blom skrev:

> Har han tilmeldt sig GPRS og MMS hos Telmore, for det skal han, før
> han kan modtage MMS.

Nope det anede jeg ikke man skulle, men det har vi gjort nu så er det
bare om vi så kan finde et offer igen til at sende en billedbesked.
Tak for svarene til jer alle.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-07-03 17:06

On Sun, 20 Jul 2003 17:14:10 +0200, "Henning Lund" <hla@tdcspace.dk>
wrote:

>Nope det anede jeg ikke man skulle, men det har vi gjort nu så er det
>bare om vi så kan finde et offer igen til at sende en billedbesked.
>Tak for svarene til jer alle.

Hvis han har tilmeldt sig GRPS så skynd jer at afmelde det igen da det
ikke kræves for sende og modtage MMS'er

Fra : Henning Lund

Dato : 20-07-03 19:29

Thunderbird[7100] skrev:
> Hvis han har tilmeldt sig GRPS så skynd jer at afmelde det igen da det
> ikke kræves for sende og modtage MMS'er

Han er _ikke_ tilmeldt GPRS men når en anden vil sende en billedbesked
(mms) kommer der disse ord på skærmen, ikke andet: GRPS er ikke
tilgængeligt.
Skal han sætte et eller andet op i telefonen for at få den til at
modtage mms udover at tilmelde sig på Telmores side?

Fra : Mads

Dato : 20-07-03 19:38

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Skal han sætte et eller andet op i telefonen for at få den til at
> modtage mms udover at tilmelde sig på Telmores side?

Der er hvist noget med at du skal ind på Tdc´s hjemmeside og sende en MMS
opsætning til mobilen, så burde det virke !!

Hilsen Mads !!

Fra : Henning Lund

Dato : 20-07-03 20:34

Mads skrev:

> Der er hvist noget med at du skal ind på Tdc´s hjemmeside og sende en
> MMS opsætning til mobilen, så burde det virke !!

Øh nå det står sq da ikke hos telmore

Fra : Henning Lund

Dato : 20-07-03 20:53

Henning Lund skrev:

> Øh nå det står sq da ikke hos telmore

Never mind nu gik den åbenbart igang med at modtage helt af sig selv.