/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
At skifte til Telmore en bestemt dato?
Fra : Frank K. Jensen


Dato : 19-07-03 14:10

Hejsa

Jeg har Sonofon, men bruger ikke min mobil ret meget, så deres nye "smarte"
variant abonnement er sgu blevet lidt for dyrt. Derfor vil jeg skifte til
Telmore. Jeg skal snart på ferie, hvor jeg skal bruge min mobil, og jeg
kommer hjem om 4 uger. Kan jeg bestille Telmore allerede nu, og så sige til
dem, at det først skal gælde fra f.eks. 1/9 eller skal jeg vente til jeg
kommer hjem, så min telefon ikke lige pludselig holder op med at virke under
min ferie.

mvh Frank



 
 
Thunderbird[7100] (19-07-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird[7100]


Dato : 19-07-03 14:32

On Sat, 19 Jul 2003 15:10:12 +0200, "Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har Sonofon, men bruger ikke min mobil ret meget, så deres nye "smarte"
>variant abonnement er sgu blevet lidt for dyrt. Derfor vil jeg skifte til
>Telmore. Jeg skal snart på ferie, hvor jeg skal bruge min mobil, og jeg
>kommer hjem om 4 uger. Kan jeg bestille Telmore allerede nu, og så sige til
>dem, at det først skal gælde fra f.eks. 1/9 eller skal jeg vente til jeg
>kommer hjem, så min telefon ikke lige pludselig holder op med at virke under
>min ferie.

Jeg valgt at få oprettet Telmore abb. og valgte at beholde mit nummer,
dette gjorde jeg den 27/6

I torsdags den 17/7 fik jeg at vide at CBB/Sonofon havde meldt positivt
tilbage på at mit nummer skulle flyttes og at mit simkort ville blive
afsendt.

Så Pt. venter jeg på at modtage mit simkort samt på at modtage evt
besked om hvornpr ta mit nummer bliver flyttet
--
Mvh
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Steven Nybo Andersen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 20-07-03 02:27


"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
news:bfbfun$32i$1@news.net.uni-c.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har Sonofon, men bruger ikke min mobil ret meget, så deres nye
"smarte"
> variant abonnement er sgu blevet lidt for dyrt.

Det har det sku været lige siden de lavede det

>Derfor vil jeg skifte til Telmore.

Du er fornuftig!!!

>Jeg skal snart på ferie, hvor jeg skal bruge min mobil, og jeg
> kommer hjem om 4 uger. Kan jeg bestille Telmore allerede nu, og så sige
til
> dem, at det først skal gælde fra f.eks. 1/9 eller skal jeg vente til jeg
> kommer hjem, så min telefon ikke lige pludselig holder op med at virke
under
> min ferie.

Jeg ville vente da jeg desværre ikke tror på at de teknisk kan skifte over
på en bestemt dag (som .kunden har ønsket)
Så er det MEGET vigtigt at din mobil virker under hele din ferie så vent til
du kommer hjem.
De kan ikke altid time det så nøjagtigt.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Frank K. Jensen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Frank K. Jensen


Dato : 20-07-03 10:49

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> wrote in message
news:3f19ef88$0$13203$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
> news:bfbfun$32i$1@news.net.uni-c.dk...
> > Hejsa
> >
> > Jeg har Sonofon, men bruger ikke min mobil ret meget, så deres nye
> "smarte"
> > variant abonnement er sgu blevet lidt for dyrt.
>
> Det har det sku været lige siden de lavede det

Ja ja, men nu er det blevet endnu dyerer Plus at de har fjernet
mail-to-sms funktionen, som ville have været grund nok til at beholde
Sonofon for mig (og så uden at sige det til kunderne, tsk tsk :-/).

> <snip: ferie>
> Jeg ville vente da jeg desværre ikke tror på at de teknisk kan skifte over
> på en bestemt dag (som .kunden har ønsket)
> Så er det MEGET vigtigt at din mobil virker under hele din ferie så vent
til
> du kommer hjem.
> De kan ikke altid time det så nøjagtigt.

Ok, så venter jeg, tak

mvh Frank



Per Thomsen (22-07-2003)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 22-07-03 14:19

> Ja ja, men nu er det blevet endnu dyerer Plus at de har fjernet
> mail-to-sms funktionen, som ville have været grund nok til at beholde
> Sonofon for mig (og så uden at sige det til kunderne, tsk tsk :-/).
>
Det har stået på deres hjemmeside, men det var også argument nok for mig.
Jeg har skiftet.

Per



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408894
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste