Siemens SL45 + nyere mac?
Fra : Christian Flintrup

Dato : 02-04-01 21:03

Hej,

Hvis man skal på nettet fra en bærbar Mac med en Siemens SL45, hvad gør
man så?

Vi kan sige, at Mac'en er en PowerBook Titanium (er ikke købt endnu -
men jeg vil bare høre om jeg skal tage imod den SL45 eller hvad :)

--
Christian

Fra : Ronty

Dato : 02-04-01 21:56

Personligt ville jeg nok købe en anden... enten en Ericsson T68 eller vente
lidt og købe en Nokia 8310.

in article 1er9but.9gq8541ohr0n4N%chr@mac.com, Christian Flintrup at

Fra : Christian Flintrup

Dato : 02-04-01 22:30

Ronty <ronty@samfundsnasser.dk> wrote:

> Personligt ville jeg nok købe en anden... enten en Ericsson T68 eller vente
> lidt og købe en Nokia 8310.

Jep - det vil jeg give dig ret i... Sagen er bare den, at jeg fik den
kvit og frit :)

Men kan jeg overhovedet bruge den med en TiBook? Jeg kunne måske købe en
USB -> seriel og så sætte den til den?

Egentlig en prutløsning men ok :)

--
Christian

Fra : Claus Lundholm

Dato : 03-04-01 13:42

Hejsa...

Jeg har selv en SL 45 og en PowerBook Pismo. Du kan ikke bruge den på en Mac
endnu. Jeg har skrevet til Siemens men de ved ikke hvor de vil komme med en.

Claus...

in article B6EEB419.26A4%ronty@samfundsnasser.dk, Ronty at

Fra : *nico*

Dato : 03-04-01 20:06

"Claus Lundholm" <clauslundholm@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Mac
> endnu. Jeg har skrevet til Siemens men de ved ikke hvor de vil komme med

Surt, for det er sgu smart.
Jeg har selv en Nokia 8210 og TIBook/500, det er nu meget sjovt... *S*

nicolai !

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-04-01 19:12

Claus Lundholm <clauslundholm@mac.com> wrote:

> Jeg har selv en SL 45 og en PowerBook Pismo. Du kan ikke bruge den på en Mac
> endnu. Jeg har skrevet til Siemens men de ved ikke hvor de vil komme med en.

Damn :)

BTW - jeg har fundet ud af at man kan få USB-læsere til Multimediakortet
relativt billigt - hvilket jo er en begyndelse :)

--
Christian