Sindsyg
Fra : Birger Møller

Dato : 20-07-03 21:13

Er det mig der er blevet <subljekt> eller var der tidligere en (smøre)ost
kaldet Klara i en staniol pakke der smagte utroligt godt. (Jeg yndede især
at spise den med agurkesalat).

Birger

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 21-07-03 22:15

"Birger Møller" skrev i en meddelelse

> Er det mig der er blevet <subljekt> eller var der tidligere en (smøre)ost
> kaldet Klara i en staniol pakke der smagte utroligt godt. (Jeg yndede især
> at spise den med agurkesalat).

Ja, der er så mange gode ting der forsvinder fra markedet - det ser
sommetider
ud som om man ikke ønsker at sælge det, som der er mange der kan lide.

Min mor var vild med Clara-ostene i de små staniolpakker. De så så
tiltalende
ud og det var den friskeste flødeost jeg nogensinde har smagt. De smagte
virkelig dejligt. Jeg kunne også godt lide at vide om de stadig findes.

Du får det dog nok ikke at vide, når du har skrevet emnet "sindssyg", det
ser
ud som om det ikke får folk til at lukke op for dit indlæg. Men jeg har lyst
til
at råbe: Hvor kan man købe Clara-ost ? ? ?

Ruth

Fra : Pedersen

Dato : 21-07-03 22:11

Du har ganske ret der var en ost med dette navn, men jeg har ikke set den de
sidste mange år i nogle forretninger.
Jeg kan huske at min mor blandede den med mayonnaise og purløg, og det
smagte virkeligt godt.

Med venlig hilsen
Tommy