Sliksten
Fra : M.Rosenberg

Dato : 02-04-01 20:25

Er der en,der kan fortælle om der er en særlig type sliksten til Råvilt??
Hvad hedder de og hvilken forskel er der på dem.??

Hvad koster de??
Venligst
Michael Rosenberg

Fra : Torben F@rum

Dato : 03-04-01 18:05

M.Rosenberg skrev i meddelelsen <9aak5q$4qi$1@news.inet.tele.dk>...
>Er der en,der kan fortælle om der er en særlig type sliksten til Råvilt??
>Hvad hedder de og hvilken forskel er der på dem.??

> [...]
Ja der findes særlige "vildt" sliksten som koster ca. 90.- stk.
Du kan oså købe almindelige kvæg, svin eller får sliksten, koster ca. 30 -
60.- stk
Jeg har prøvet begge slags, (vildt og kvæg) men syntes ikke at der er
forskel på hvor meget de tager af dem.

Torben Farum